ויראלי

נויה אריאלי: "המשפחות לא ראו את ההצעה. יראו אותה בטלוויזיה"

אמש הופתעה נויה אריאלי ("אהבה חדשה") לקבל הצעת נישואין מבן זוגה, דור טאוב. הבוקר הגיעה לאירוע השקה ושיתפה: "להזמין לי פרחים הוא לא יודע בלי להגיד. זאת הפעם הראשונה שהוא הפתיע אותי" 
רוני שיינר | 
נויה אריאלי (צילום אור גפן)
נויה אריאלי (28), יוצאת הריאליטי "אהבה חדשה", התארסה אתמול לבן זוגה, דור טאוב (31), אותו הכירה במסגרת צילומי התוכנית.
הקשר של אריאלי וטאוב בתוכנית ידע עליות ומורדות, אך מאז שיצאו ממנה הם תחזקו זוגיות צמודה ופוטוגנית ולפני חצי שנה אף עברו להתגורר יחדיו. אתמול, חשבה אריאלי שהיא מגיעה להתארח בעונה החדשה של התוכנית, אך אז הופתעה לגלות שמצפה לה הפתעה: הצעת נישואין מול המצלמות. 
הבוקר התייצבה אריאלי בהשקה של ההרצאה החדשה של אודליה אלכסנדרוביץ, בעלת מרכז להתפתחות אישית ומקצועית. נויה שיתפה כי אכן הופתעה: "שלחתי לו בלי סוף תמונות של טבעת, כל מני רמזים, סרטונים. אבל לא האמנתי שזה יקרה במועד הזה. להזמין לי פרחים הוא לא יודע בלי להגיד. זאת הפעם הראשונה שהוא הפתיע אותי".

צילום: אור גפן
על ההצעה סיפרה: "אמרו לי שאני באה למשימה, לעזור קצת לבנות. דור לא היה מוזמן. הגעתי, הכינו אותי מה להגיד לבנות, ואז פתאום שמו את השיר שלי ושל דור, "קרן שמש". הלכתי כמה צעדים, פתאום ראיתי אותו עומד בקצה של שביל לבן, מסביב מלא אנשים שאני לא מכירה. לא ראיתי כלום, היה בכי". 
על הטבעת שקיבלה, סיפרה: "דור ידע את הסוג, את הגודל, את הצבע. הוא הגיע מוכן ומזומן". על המשפחות של השניים שלא נכחו במקום, אמרה: "הם ידעו כי דור דיבר איתם, אבל הם לא ראו את ההצעה. הם יראו אותה בטלוויזיה".  

צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה