ויראלי

בן אל חוזר הביתה עם בת הזוג החדשה: "ים חרדות ומה יחשבו כולם"

הזמר בן אל תבורי ובת זוגו דני לוי שיתפו את העוקבים ברשת החברתית "טיק טוק", כי הם חוזרים לארץ. בסרטון שהעלו לרשת החברתית, השניים תועדו אורזים את חפציהם לקראת הטיסה, וברקע הושמע השיר החדש של בן אל הנקרא "בדרך הביתה"

 
מערכת ice | 
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
לאחר שצמד המוסיקאים המפורסם סטטיק ובן אל החליט להפריד כוחות, מרבה בן אל תבורי לשתף את עוקביו ברשתות החברתיות על התפתחותו בקריירה החדשה ואף מציג לא מעט את בת זוגו החדשה, הסטייליסטית דני לוי, שעבדה לא מעט עם קים קרדשיאן.
לאחרונה, פרסם בן אל תבורי ברשת החברתית "טיק טוק", כי הוא ובת זוגו מתכוונים לחזור ארצה, לאחר ששהו זמן מה בארה"ב. בסרטון שאותו העלה לרשת החברתית, נצפו  השניים אורזים את חפציהם במזוודות לקראת טיסת החזרה לארץ.
 
@beneltavori חוזרים הביתה עם "בדרך הביתה", וכמה שהתגעגעתי 🇮🇱🎗 #מיוזיקטוק ♬ בדרך הביתה - Ben El Tavori
ברקע הסרטון, מושמע שירו החדש של בן אל הנקרא "בדרך הביתה". בשיר "בדרך הביתה", מספר בן אל על התחושות והקשיים שאיתם התמודד בעבר: "עם הזמן התחלנו להבין את העולם. ים חרדות ותהיות מה יחשבו כולם. איך ישפטו אותי בחוץ מלב שמח ללחוץ והריבים עם ההורים הורידו ראש מורם". לבסוף, מציין בגאווה בן אל: "מצאתי את הדרך הביתה". 
כזכור, לפני יומיים, שיחרר בן אל שלושה סינגלים שונים: "בדרך הביתה", "לא מפחיד אותי" ו"דוך לחלל". בן אל סיפר על הדרך החדשה ועל התחושות בנוגע לפרסומם של שלושת הסינגלים:  "אני יכול להגיד שמצאתי את הדרך הביתה אחרי תקופה של שקט וחיפושים ושאני לא אתן לרעשי רקע מקום כי זה לא מפחיד אותי... כולי תקווה שבמתווה הקרוב נראה את כל החטופים בביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה