ויראלי

טהוניה חוטפת: "בשביל להרים לעצמך אין צורך להקטין אחרים"

אחרי שהדוגמנית טהוניה רובל העלתה סטורי על זה שאינה מקבלת הצעות עבודה כי היא לא מספיק פעילה באינסטגרם, הרבה משפיעניות יצאו כנגדה. מי שבלטה מבניהן היא מלכת היופי שביט ויזל, שלא נשארה חייבת ועקצה אותה בחזרה: "יש נושאים הרבה יותר חשובים לדבר עליהם"

מערכת ice |  2
טהוניה רובל מתפרקת (צילום אינסטגרם @tahuonia)
אמש (שני), הרשת געשה סביב סרטון שהעלתה הדוגמנית ויוצאת האח הגדול טהוניה רובל. הדוגמנית טענה שאינה מקבלת הצעות עבודה, כי היא לא פעילה מספיק ברשת החברתית לדעתה.
מאז שאותו סרטון התפוצץ, הרבה סלבס יצאו להגנתה או כנגד טענותיה, אחת מהן הייתה מלכת היופי שביט ויזל שהגיבה על הסרטון: "יש נושאים הרבה יותר חשובים לדבר עליהם מאשר להתמרמר על משפיעניות או מוכרניות".
עוד המשיכה ויזל: "נגיד זה שיש יותר מ-100 חטופים בעזה. סתם עניין שולי כזה. אגב, בשביל להרים לעצמך אין צורך להקטין אחרים". טהוניה לא נשארה חייבת, והוציאה עוד סרטון זועם: "אני רוצה להבין, עוד מישהי רוצה לרכב על הגב שלי ולרשום דברים שלא קשורים למה שבכלל אמרתי? לא הבנתי. מי דיבר עליכן? מי התייחס אליכן? מי פנה אליכן? פניתי לדרג הגבוה ביותר, שזה לא אתן מאמי".
"חלאס, שחררו אותי, אמרתי את דעתי וזכותי להביע את דעתי. זה שלקחתן את זה על עצמכן, כנראה שמשהו דפוק אצלכן וכנראה שבאמת נגעתי ביבלת, כנראה שעל ראש הגנב בוער הכובע", עקצה טהוניה את המשפיעניות שיצאו כנגדה.
טהוניה הידועה בלשונה החדה סגרה את הסרטון באינטנסיביות: "אז קפצו לי אוקיי? יאללה, עליתן לי. אז אם יש עוד מישהי שרוצה לעלות משהו בהקשר למה שאמרתי, זמן הזמן נשמות, עוד דקה של תהילה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טהוניה רובל
    אלונה אלון 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את האשה הכי מרירה שקיימת. כל הזמן מקטרת כל הזמן מתלוננת. מאשימה אחרים בכשלונות שלך ידוע לך שיצאת מהאף ..את אשה קשה ובכיינית אף אחד לא חייב לך כלום ...
    סגור
  • 1.
    גם טיפשה וגם מכוערת.. (ל"ת)
    רון 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור