ויראלי

כוכבת "פקין אקספרס" נפרדת אחרי 4 שנים: "זה נגמר"

לירון לב, השחקנית המיתולוגית שמככבת בימים אלה על המסך בתכנית הריאליטי "פקין אקספרס" ברשת 13, הצטלמה קמפיין למותג תוספות השיער DD HAIR של דביר דהן, שם דיברה לראשונה על הפרידה הקשה שחוותה לאחרונה מבן זוגה ב-4 השנים האחרונות, שלומי צידקיה: "זו הייתה אהבה ענקית וגדולה"
מערכת ice | 
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
לירון לב, השחקנית המיתולוגית שמככבת בימים אלה על המסך בתכנית הריאליטי "פקין אקספרס" ברשת 13, הצטלמה היום (רביעי) לקמפיין למותג תוספות השיער DD HAIR של דביר דהן.
המותג שקיים 10 שנים נותן פתרונות מקיפים לדלילות שיער ותוספות שיער אופנתיות. כל התוספות מיוצרות משיער טבעי איכותי שמגיע ממזרח אירופה ומברזיל. לצילומי הקמפיין הצטרפו גם סינדי דזן מנשרוב וקים כוכבות הריאליטי ״פריפריה אימפריה״.
כידוע, לירון לב נפרדה לאחרונה מבן זוגה ב-4 שנים האחרונות, שלומי צידקיה. כעת, היא פותחת הכל ומדברת לראשונה על הפרידה הכואבת שחוותה מבן זוגה ב-4 השנים האחרונות, שלומי צידקיה. "זו הייתה אהבה ענקית וגדולה", סיפרה תחילה לירון לב והוסיפה: "הייתה לנו את המורכבות שיש בפרק ב', וזה נגמר. אבל עכשיו אני מתמקדת בעצמי, בילדים ובעבודה".
לירון לב, דביר דהן סינדי דזן מנשרוב וקים​ (צילום: אור גפן)
לירון לב בצילומי הקמפיין (צילום: אור גפן)
על התוכנית פקין אקספרס והקושי הגדול שהיא חוותה שם מספרת לב: ""יש סיטואציות מורכבות. זה ריאליטי, לא תמיד מראים את כל הסצנה. אני חושבת שמה שהכי מוזר לי זה שאנחנו כבר בפרק החמישי ועוד לא הראו בכלל שאני אימא. כי אני קודם כל אימא של נועה, טליה ויונתן, לפני הכל".
לירון לב בצילומי הקמפיין (צילום: אור גפן)
לירון לב ודביר דהן (צילום: אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה