ויראלי

מקרה אלים בעזריאלי: 20 בנות התנפלו על ילדה אחת במכות

אמש התפרסם סרטון קשה ברשת מקניון עזריאלי בתל-אביב, בו תועדה אלימות קשה בין 20 ילדות שהכו באכזריות ילדה שכבר שכבה על הקרקע. חייל שהיה במקום התערב, כל השאר הסתכלו על המקרה וצילמו

מערכת ice | 
קניון עזריאלי (צילום shutterstock)
אמש (שלישי), ביום הבחירות המקומיות, אירע מקרה אלים בקניון עזריאלי שבתל-אביב. דניאל עמרם פרסם בעמוד האינסטגרם שלו את התיעוד הקשה, בו נראית ילדה שוכבת על הרצפה בקומת הגג של הקניון ומעליה קבוצה של ילדות מכות אותה באכזריות, בועטות ומושכות בשערה כשאותה ילדה רק מנסה לגונן על עצמה.
עמרם כתב על המקרה: "20 בנות התנפלו על ילדה במכות כי זרקה להם מילה. המשטרה הגיעה למקום ונוצר אלימות בין שוטרים לילדים". הסרטון קיבל הרבה תגובות זועמות ברשת, כשתגובה אחת בלטה מעל כולן, והיא של אומנית הלחימה הישראלית ואלופת העולם באגרוף תאילנדי, נילי בלאק, שיצאה להגנת הילדה.
בלאק הגיבה על הסרטון: "מי שמזהה את הילדה הזו, ומכיר אותה, שתחבר אותה אליי. הגיע הזמן ללמד את הדור הזה להילחם בחזרה בבריונות. השיעור עליי". כזכור, בלאק היא אלופת העולם בקיקבוקס לשנת 2015, בנוסף גם אלופת אירופה באגרוף תאילנדי וזוכת מדליית כסף במשחקי העולם בברמינגהם, אלבמה לשנת 2022.
 

"אמור לי מי הם ילדך ואומר לך מי אתה", הגיבה אחת הגולשות על המקרה. "הכל מתחיל בחינוך בבית", הגיבה מישהי נוספת על המקרה הנפשע, שקיבל הרבה תגובות זועמות, בעיקר בשל העובדה שאנשים שהיו במקום צפו במקרה ותיעדו במקום להתערב ולעזור לילדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה