ויראלי

איילה חסון זועמת על הפדיחה בשידור חי: "זה לא שלנו"

בשידור חי בערוץ 11, איילה חסון פתחה את המהדורה כשהיא מקריאה מהפרומטר את הטקסט של פתיח התוכנית, אך הופתעה לגלות שמדובר בפתיח של תוכנית אחרת "מזל שלא הקראתי מהפרומטר"
מערכת ice |  3
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
היום (ראשון), איילה חסון פותחת את המהדורה של שעה 18:00 ב"כאן 11", כשהיא מקריאה את הטקסט שהוכן לה בפרומטר, אך גילתה שחל בלבול בצוות ההפקה והטקסט שהופיע הוא כלל לא הטקסט של אותה תוכנית, אלא של תוכנית אחרת.
כך זה היה נשמע בשידור: "יומה ה-142 של המלחמה, מזל שהתעלמתי מהטלפרומפט, מיד ננסה לבדוק מי חוסל באזור... טוב זה לא הפתיח שלנו אנחנו נקווה שיהיה הפתיח הנכון״ ומיד תוקנה התקלה וחזרה להקריא את הטקסט הנכון במהרה.
ה"פדיחה" הזו מצטרפת לעוד תקלה שקרתה בשידור, גם ביום חמישי האחרון נרשמה טעות בכאן 11, כאשר שידור תוכנית החדשות של המגישה אילה חסון נקטעו באופן לא צפוי מספר פעמים כאשר על המסך הופיעו שוב ושוב פרסומות וטריילרים שלא אמורים היו להיות משודרים. יש לציין כי התקלות החלו כבר במהלך דבריו של הפרשן רועי שרון ונמשכו למשך דקה שלמה גם כאשר השידור עבר ליתר חברי הפאנל ולמגישה עצמה עד שתסודר התקלה. הצופים בבית כמובן שמו לב לאירוע החריג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תקלה
    רונן 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה חסונה היא התקלה לא הפרומטר
    סגור
  • 2.
    קצת מאוכזבת
    דנדוש 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קריינית מקצועית והכי נסבלת מכל קרייניות הטלויזיה. אבל למה היא מארחת משתעלים כרונים? מגעיל. ולמה היא מפריעה למרואיינים לסיים משפט וצריכה להגיד את המילה האחרונה? זה מרגיז ומטריד. שתעבוד קצת על עצמה ותתחשב בצופים.
    סגור
  • 1.
    איילה חסון ופדיחה זה היינו הך (ל"ת)
    נשקני 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור