ויראלי

ארץ נהדרת גרמה לקומיקאי להתרגז: "תופעה שאסור שתקרה"

הבדרן חנוך דאום, כתב באינסטגרם שלו בהתייחסות למערכון הנפיץ על מילואימניקים שפוטרו מעבודתם: "הדבר היחיד המנחם במערכון - השיער של פיניש. תופעה שאסור שתקרה", כמובן שהיו מי שהצטרפו אליו בטענות
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
המערכונים של "ארץ נהדרת" בעונה הנוכחית הם כנראה הקיצוניים ביותר ששודרו מצדה מזה 21 שנות קיום. תכנית הסאטירה של קשת 12 שהייתה עסוקה בראשית ימי המלחמה להעביר ביקורת על כל העולם עבור הצביעות הרבה, חזרה לכוון את ההומור כלפי אוכלוסיות בתוך מדינת ישראל, כמובן שהחרדים.
אחרי שעוררה סערת ענק עם המערכון של קציני הנפגעים שמגיעים לבשר בטעות למשפחה חרדית על מות בנם שכבכלל התכוונו למשפחה חילונת, אתמול (רביעי) התכנית הוותיקה של קשת 12 עשתה זאת שוב וגרמה לבדרן מוכר מאוד להביע ביקורת נוקבת.

במערכון הפעם, בחרו בתכנית הסאטירה לעסוק בחיילי המילואים ששבים אחרי סיום תקופת המילואים הארוכה שלהם ומגלים למורת שמקום העבודה שלהם נתפס על ידי עובדים אחרים, כאשר הם מקבלים מכתב פיטורים.
הבדרן חנוך דאום, כתב באינסטגרם שלו בהתייחסות למערכון הנפיץ: "הדבר היחיד המנחם במערכון - השיער של פיניש. תופעה שאסור שתקרה", כמובן שהיו מי שהצטרפו אליו בטענות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת זה חמור שמפטרים חיילי מילואים
    אייל 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המערכון של ארץ נהדרת קלע בול בפוני
    סגור