ויראלי

הנסיך וויליאם קורא להפסקת אש בעזה: "שחררו את החטופים"

הנסיך וויליאם ביקר הבוקר במטה הצלב האדום בלונדון, שם קיבל מידע על המלחמה והשלכותיה. הנסיך שחרר הצהרה, תוך שהוא חורג מהקוד של בני המלוכה, שאינם נוהגים להביע עמדה פוליטית בפני הציבור. "אני רוצה לראות את סיום הלחימה בהקדם האפשרי", מסר
רוני שיינר | 
הנסיך וויליאם (צילום ויקיפדיה)
בני מלוכה לא נוהגים להביע את עמדתם הפוליטית בציבור. למרות זאת, הנסיך וויליאם לא נותר אדיש למלחמה בארץ ולהשלכותיה. הבוקר שחרר הצהרה בנושא, בזמן שנכח במטה הצלב האדום בלונדון. 
"אני מודאג מאוד מהמחיר האנושי הנורא של הסכסוך במזרח התיכון מאז מתקפת הטרור של חמאס ב- 7 באוקטובר", מסר הנסיך. "יותר מדי אנשים נהרגו. אני, כמו רבים אחרים,  רוצה לראות את סיום הלחימה בהקדם האפשרי. יש צורך בתמיכה הומניטרית מוגברת לרצועת עזה, זה קריטי שהסיוע ייכנס ושהחטופים ישוחררו".

הנסיך המשיך והוסיף: "לעיתים רק כשמתמודדים עם הגודל העצום של הסבל האנושי, החשיבות של השלום כדרך קבע, מובנת. גם בשעה הכי חשוכה, אסור לנו להיכנס לייאוש".
הוא חתם את דבריו במסר אופטימי: "אני ממשיך להאמין ולקוות לעתיד מזהיר יותר, ומסרב לוותר על כך". 
הנסיך ווידא שהמסר יישאר גם בכתב ואנשיו פרסמו הצהרה גם בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו ושל רעייתו, קייט מידלטון, ממנה ניתן להבין כי זהו רק הצעד הראשון של הנסיך בנושא זה: "היום אני מציין את הביקור הראשון מתוך שניים כדי לשמוע עוד על ההשפעה האנושית של הסכסוך המתמשך במזרח התיכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה