ויראלי

ברגעים אלה ממש: אליקו וארוסתו משדרים מחדר הלידה

שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז נמצאים כעת בחדר הלידה ומתכוננים ללידת הבייבי המשותף הראשון שלהם. לאחר קשיים טכניים בשידור לייב, שאילצו אותם לשנות תוכניות ולהעלות סרטונים בלבד, השניים התגברו על התקלה והחלו לשדר בשידור חי את הלידה. "אנחנו אחרי אפידורל", עדכן אליקו
רוני שיינר | 
אליקו וארוסתו לירז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז ארז נמצאים ברגעים אלה בחדר לידה ומעדכנים את העוקבים שלהם בטיקטוק אחר המתרחש. "לירז אחרי אפידורל", מסר אליקו לפני זמן קצר בסרטון שהעלה. 
השניים הכריזו לפני מספר שבועות על "לידה בשידור חי", שתועבר בלייב ברשתות החברתיות. תחילה, נתקלו השניים בקשיים טכניים שמנעו מהם לעלות בשידור חי כמובטח.  
בסרטון שהעלה אליקו שאל את לירז כיצד היא מרגישה, פטפט עם הצוות הרפואי שנכח לצידם בחדר והזכיר לעוקביו "הבטחנו לשתף אתכם בכל הרגעים היפים, הכואבים, המלחיצים. הכל ביחד". את הסרטון חתמו השניים בנשיקה רומנטית. "אני אוהב אותך המון", אמר לאשתו לעתיד. "אני אוהבת אותך", השיבה לירז. 
אליקו (47) ולירז (19) התארסו בחודש אוגוסט האחרון, אחרי שמונה חודשי זוגיות. בין השניים קיים פער גילאים של 28 שנה.
הילד שיגיח בעוד זמן קצר לעולם יהיה הרביעי של אליקו והראשון של לירז. במהלך הלייב אליקו שיתך: "זה מרגש אותי כאילו זאת הפעם הראשונה". הוריה של לירז שוהים עם בני הזוג בבית החולים ואמה אף לקחה חלק אקטיבי בצילומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה