ויראלי

טיילור סוויפט לא היחידה: בילי אייליש נתפסה כשהיא מרכלת

לאחר שטיילור סוויפט נתפסה בחודש שעבר כשהיא מרכלת עם חברתה הטובה סלינה גומז, שיחה פרטית שנחשפה ותומללה ברחבי העולם, מגיע תורה של בילי אייליש, שתועדה כשהיא מתלוננת על נוכחות טיקטוקרים בטקס מתוקשר בקליפורניה 
רוני שיינר | 
בילי אייליש (צילום פייסבוק/ בילי אייליש)
טיילור סוויפט עשתה זאת קודם: בטקס פרסי גלובוס הזהב שהתקיים בחודש שעבר, נתפסו על חם החברות הטובות טיילור סוויפט וסלינה גומז, כשהן מרכלות סביב השולחן.
"סלינה גומז ביקשה להצטלם עם טימותי שאלאמה וקיילי ג'נר סירבה", זעקו הכותרות באתרי בידור מובילים ברחבי העולם. ההד התקשורתי והשיח שנוצר בעקבות התיעוד וקריאת השפתיים שאחריו, גרמו לגומז לפנות לרשתות החברתיות ולהכחיש את הדברים: "סיפרתי לטיילור על שני חברים שלי ששכבו, לא שזה עניין של מישהו", כתבה.
 
כעת מגיעה דרמה חדשה מכיוונה של הזמרת והיוצרת בילי אייליש, שנכחה אמש בטקס "פרס בחירת הקהל" בקליפורניה. מאחורי הקלעים, פגשה אייליש את הזמרת קיילי מינוג. אייליש תועדה כשהיא מצביעה לעבר קבוצת טיקטוקרים ומתלוננת: "יש פה כל כך הרבה טיקטוקרים, מי צריך אותם?". 

הרשתות החברתיות התמלאו במהרה באמירות מחאה ובשיתופים של הסרטון המתעד את התקרית.
באותו הטקס נזכיר, נכחה גם נועה קירל, שלבשה שמלה עליה הודפס בענק סמל המאבק לשחרור החטופים. "אני כאן כדי להעלות את המודעות ולעזור למאמצים להחזרתם הביתה", אמרה לכלי תקשורת אליו התראיינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה