מדדים ומחקרים

מדגם חדש בדק: מי יהיה ראש עיריית חיפה הבא?

לרגל הבחירות לרשויות המקומיות והעיריות שיתקיימו בקרוב, "מאגר מוחות" מצא כי יונה יהב הוא המועמד המוביל לראשות העירייה, עם 33% מהקולות - התחזקות של 3% ביחס לחודש שעבר. המועמד השני הוא דוד עציוני עם 14%, ואילו 5% ענו שאין בכוונתם להצביע בבחירות
מערכת ice | 
יונה יהב (צילום אלעד מלכה)
בקרוב יתקיימו הבחירות לראשויות המקומיות לאחר שנדחו בעקבות מלחמת חרבות ברזל. סקר שנערך לאחרונה ע"י "מאגר מוחות" הראה כי יונה יהב עולה ומתחזק בדרך לניצחון עם 33% בכלל המדגם ו-36% בקרב בעלי הדעה – פי שניים מהמועמד במקום השני.
אם נבחן מקרוב את תוצאות המדגם, נגלה כי יהב מוביל עם  33% - התחזקות של 3% לעומת הסקר הקודם בחודש שעבר. אחריו דוד עציוני (14%), יעקב בורובסקי (7%), עינת קליש רותם (5%), שרית גולן ואביהו האן (4% כל אחד), צביקה ברבי (3%), יוסי שלום (1%), אברהים גטאס ויצחק בלס (0.5% כל אחד). 23% מהמשיבים ענו "לא יודע" במי יבחרו, ו-5% ציינו כי אין בכוונתם להצביע בבחירות הקרובות.
יונה יהב אמר בתגובה לממצאי הסקר כי "בעת הזאת חיפה זקוקה יותר מתמיד למנהיג מנוסה ואחראי. תמיכה ציבורית גדולה היא מחויבות גדולה ואני מתכוון להפוך את התמיכה הזו לממשלת אחדות חיפאית אותה אקים מיד עם שובי לתפקיד ראש העיר, אשר תכיל את כל הכוחות המבקשים את טובתה של חיפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה