מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: מי האמן הבינלאומי שהדיח את הישראלים מהפסגה?

במקום הראשון ברשימת האמנים המושמעים בספוטיפיי השבוע נמצא עומר אדם בשבוע השלישי בקציפות, ברשימת האלבומים המושמעים ביותר, הראפר 21 סבאג' תופס את המקום הראשון עם אלבומו החדש
מערכת ice | 
דירוג ספוטיפיי (צילום pixabay)

האמנים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי: עומר אדם שומר על המקום הראשון בשבוע השלישי ברציפות, הוא גם הוציא בסוף שבוע האחרון שיר חדש הנקרא "לשטוף את המצב". אייל גולן מיד אחריו במקום השני וגם הוא שיחרר לאחרונה שיר חדש, "ילד שלי". במקום השלישי ממוקם עדן חסון, רביעית טיילור סוויפט וסוגר את הרשימה הראפר טונה.


 

האלבומים המושמעים ביותר בשבוע האחרון בספוטיפיי: בפסגת הרשימה מתייצב הראפר 21 סבאג', ששחרר בשישי (12.1) את american dream, הראפר המצליח אירח באלבום אמנים כמו דוג'ה קאט, יאנג ט'אג, טראביס סקוט ועוד. במקום השני מי שמטפס ברשימה ועלה מהמקום השלישי לשני הוא אלבומו של עדן חסון "אלבום 2". במקום השלישי נמצאת יסמין מועלם עם "אין עולם", טונה עולה מהמקום החמישי לרביעי עם "מזרח פרוע", סוגר את הרשימה אלבום הקאברים החדש של אביתר בנאי, "עוגן במים".
 

השירים המושמעים ביותר בישראל השבוע: להיט הענק של כפיר צפריר "פחד אלוהים" שומר על הפסגה ולא יורד מהמקום הראשון, במקום השני נמצא ששון איפרם שאולוב עם הלהיט "משהו אמיתי בעיניים", במקום השלישי נמצא הקאבר של עומר אדם לאריאל זילבר, "איך ושלא", מקום הרביעי נמצא עוד שיר של ששון שאולוב, "בואי נדבר" ובמקום החמישי נמצא להיט המלחמה "חרבו דרבו" של נס וסטילה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה