מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ושלמה ארצי בקרב צמוד

השבוע העשירי של מלחמת חרבות ברזל, התחיל וכעת מסתמן כי שלמה ארצי הפך לזמר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל עם 589 כאשר בצמוד אליו נמצא אייל גולן. "שמע ישראל" של דיוויד ברוזה ואברהם טל, ממשיך להיות השיר המושמע ביותר השבוע עם 156 השמעות
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום shutterstock, פלאש 90/ הדס פרוש)
השבוע התשעי של מלחמת 'חרבות ברזל' הסתיים ודירוג הרדיו של ice, ממשיך להתכתב עם המלחמה כאשר שלמה ארצי, חוזר למקום הראשון בטבלת האומנים הישראלים המושמעים ביותר עם 589 השמעות בשבוע החולף.
במקום השני נמצא אייל גולן, כאשר הוא זוכה לנתון זהה לזה של ארצי 589 השמעות. במקום השלישי נמצא אריק איינשטיין אשר רק לאחרונה ציינו עשור ללכתו עם 540 השמעות. הזמר עדן חסון אשר רק השבוע הוציא סינגל חדש אשר הקדיש לאימו סוגר את הרשימה עם 405 השמעות.
בדומה לשבוע שעבר, גם השבוע השיר המוביל הוא "שמע ישראל" של דיוויד ברוזה ואברהם טל עם 156 השמעות, במקום השני "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי עם 145 השמעות, "עם ישראל חי" של אייל גולן במקום השלישי עם 136, במקום השלישי נמצא הזמר איתי לוי עם שירו "אין לי מקום אחר שהגיע ל-132 השמעות. השיר אחרון שסוגר את הרשימה הוא "אנחנו זה גורל" של שרית חדד ועדן חסון אשר הגיע ל-102 השמעות.

את רשימת האמנים הבינלאומיים מוביל לראשונה מזה תקופה הזמר האהוב אלטון ג'ון, אשר רק לפני כמה חודשים סיים את הסיבוב ההופעות האחרון בקריירה שלו. השבוע אלטון ג'ון, הגיע ל-126 השמעות. במקום השני נמצאת הלהקה המפורסמת בעולם, הביטלס, לפני מספר שבועות הוציאה סינגל חדש בזכות הבינה המלאכותית, הלהקה הושפעה בתחנות הרדיו בישראל 124 פעמיים.
מובילה באופן לא צפוי להקת הביטלס, עם 118 השמעות, לפני אלטון ג'ון, שבמקום השני עם 112, בוב דילן במקום השלישי עם 106 השמעות, אדל, רביעית עם 93 וקולדפליי, סוגרת את הרשימה עם 91 השמעות.
השיר שמוביל את רשימת השירים הביינלאומיים המושמעים ביותר הוא GREEDY של טייט מקריי עם 26 השמעות. לאחריו PAINT THE TOWN RED של דוג'ה קאט עם 22 השמעות. אחריו נמצא CALM DOWN של רימה וסלינה גומז עם 17 השמעות. במקום הרביעי נמצא ONE OF US של ג'ואן אוסבורן שקיבל 17 השמעות. סוגר את הרשימה הוא השיר Sound of Silence של הצמד סיימון וגרפינקל שזכה לפרסום מחדש זכות ההקלטה 'אלעד ערב טוב מה נשמע' אשר קיבל 16 השמעות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה