מדדים ומחקרים

ויתניה ברבעון חזק: עלייה של 9% בהכנסות החברה

בתשעת החודשים הראשונים נרשמה צמיחה משמעותית של כ-12% ברווח הגולמי. עפר זיו, מנכ"ל החברה: "השפעות המלחמה לא צפויות להיות מהותיות על ביצועי החברה, שכן רוב הפרויקטים היזמיים של החברה משווקים כבר בשלבים המוקדמים"

מערכת ice | 
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (צילום דורון סהר)
היום (רביעי), פרסמה חברת הנדל"ן המניב "ויתניה" את התוצאות הכספיות העולות מתשעת החודשים הראשונים בשנת 2023. על פי הנתונים, נרשמה עלייה משמעותית בהכנסות החברה. מדובר בגידול של כ-9% בסך של כ-147 אלף שקלים. מלבד זאת, דיווחה החברה על צמיחה של כ-12% בפרמטר הרווח הגולמי.
על פי הנתונים, ניתן להבחין בהצלחת החברה לשמר את שיעורי התפוסה בנכסים המניבים, מדובר בשיעור של כ-96% בממוצע הרב שנתי. על פי חברת הנדל"ן המניב, אותו הישג משמעותי, הטיב עם הכנסות החברה והסתכם בכ-137 מיליון שקלים.
עפר זיו, מנכ"ל חברת הנדל"ן המניב: "למרות השפעות האינפלציה והריבית על השוק, ויתניה ממשיכה לפתח את הפרויקטים שלה כמתוכנן ובמקביל להציג עליית שכ"ד בנכסיה המניבים גם בתקופה מאתגרת זו".
מלבד זאת, הדגיש מנכ"ל החברה כי "השפעות המלחמה לא צפויות להיות מהותיות על ביצועי החברה, שכן רוב הפרויקטים היזמיים של החברה משווקים כבר בשלבים המוקדמים של עבודות ההקמה ולכן היא מצליחה שוב ושוב לעקוף את סיכוני השוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה