מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: הזמר המפתיע שמככב בפסגה על חשבון אייל גולן

דירוג יוטיוב השבועי מניב הפתעה ברשימת השירים המואזנים ביותר. אושר כהן ואייל גולן, שניהם, מוותרים על מקומם הגבוה לטובת מתחרה מפתיע. עם זאת, אייל גולן עדיין ממשיך לככב בתור האומן המואזן ביותר
מערכת ice | 
דירוג יוטיוב (צילום pixabay)
עם סיומו של השבוע האחרון של ספטמבר הגיע הזמן לבחון כיצד המשיך הקרב בין אושר כהן ואייל גולן בפסגת הדירוג של יוטיוב. אלא שהפעם נרשמה הפתעה בדירוג השירים המואזנים ביותר ביוטיוב, לטובתו של הזמר אל שאמי. 
שירו של הזמר, Ya Leil W Yal Ein הגיע לפסגת הדירוג עם 899 אלף צפיות. על כן, אושר כהן יורד הפעם למקום השני עם השיר "אהבה" ו-859 אלף צפיות. אייל גולן והשיר "שלום אהובתי" יורדים למקום השלישי עם 592 אלף צפיות. אושר כהן חוזר לככב שוב, הפעם עם השיר "ככה וככה" במקום הרביעי עם 580 אלף צפיות. השת"פ בין חנן בן ארי ופאר טסי, "38 וחוץ מכדורגל" סוגר את החמישייה עם 491 אלף צפיות.

על כן, נוכל להניח שעם נוכחות כפולה ברשימה, אושר כהן לוקח לפחות את הטייטל הזה. עם זאת, דירוג האומנים הכי מואזנים ביוטיוב משנה את התמונה. אייל גולן מתברג שוב במקום הראשון עם 5.51 מיליון האזנות. אושר כהן מחזיק במקום השני עם 3.85 מיליון האזנות.


עומר אדם נמצא במקום השלישי עם 3.8 מיליון האזנות ואחריו פאר טסי עם 2.5 מיליון האזנות. אודיה, האישה היחידה שהגיעה לחמישייה, סוגרת אותה עם 2.06 מיליון האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה