מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אושר כהן ועדן חסון מצטופפים בפסגה

צפוף בפסגה כאשר אושר כהן, מציג שני שירים בשני המקומות הראשונים השבוע, לעומת עדן חסון שנמצא במקום הראשון ברשימת האמנים המואזנים ביותר
מערכת ice |  1
דירוג ספוטיפיי (צילום unsplash)
לאחר שכיכב בדירוג השבועי של יוטיוב ישראל, אושר כהן מראה נציגות מכובדת גם בדירוג ספוטיפיי. השיר המצליח שלו, "אהבה", הואזן 389,018 פעמים בספוטיפיי ובכך, הפך לשיר המואזן ביותר השבוע. "ככה וככה" של אושר כהן נמצא מיד אחריו עם 319,086 האזנות.
"לאהוב אותך כל יום" של עדן חסון ודולי ופן שומר על מקומו אך מזנק במספר ההאזנות - כ-257,328 לעומת כ-255,135 בשבוע שעבר. הביצוע המשותף של עומר אדם ויסמין מועלם ל"יהיה טוב" ו"מים שקופים" מצליח להיכנס ישירות אל המקום הרביעי עם 220,248 האזנות. דוג'ה קאט מסכמת עם 197,211 האזנות ל-Paint the Town Red.

Guts, האלבום החדש של אוליביה רודריגו, סוחף בסערה את ספוטיפיי ישראל השבוע ומגיע למקום הראשון. מיד אחריו "סוף העולם" של עומר אדם, "האמת" של אודיה עולה למקום השלישי מהמקום הרביעי, "לירז" של סטטיק יורד מהמקום השני למקום הרביעי ומזרח פרוע של טונה מסכם את הרשימה.

ברשימת האמנים המואזנים השבוע בספוטיפיי ניתן למצוא את עדן חסון במקום הראשון, אושר כהן צמוד אליו במקום השני, עומר אדם עלה מהמקום הרביעי למקום השלישי על חשבון אייל גולן שירד למקום הרביעי. טונה מסכם את הרשימה, כמו בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוהב ספוטיפי
    ספוטיפי 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אוהב מוזיקה טראנס ושירים של פעם ישראלים וגם טכנו אני מאוד אוהב מוזיקה חולה אל מוזיקה מאוד אוהב מוזיקה
    סגור