מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: ייצוג נרחב לנשים בתחנות השבוע

דירוג תחנות הרדיו השבועי מציג ייצוג נשי נרחב עם זינוק של "אף פעם לא לבד" של ענבל ביבי, ועם שתי נציגויות לזמרות ברשימת האמנים הישראליים המושמעים השבוע
מערכת ice | 
דירוג תחנות הרדיו (צילום shutterstock, עמית סליקטר, אבוקסויזן, טל עבודי, אינסטגרם/ נסרין קדרי, ויקיפדיה- תום עמוס)
"את" של איתי לוי ממשיך לשמור על המקום הראשון בדירוג השבועי של תחנות הרדיו עם 166 השמעות בסך הכול. עדן חסון מצליח עם "לא תראה אותי בוכה" ושומר גם הוא על מקומו, השיר המצליח שלו הושמע בסך הכול 132 פעמים. "אף פעם לא לבד" של ענבל ביבי מצליח לזנק מהמקום ה-8 בשבוע שעבר אל המקום השלישי עם 120 השמעות.
"אהבה" של אושר כהן מצליח להתרומם מהמקום ה-7 אל המקום הרביעי עם 105 השמעות, "תהמר עליי" של הפרויקט המיוחד שירת נשים בו משתתפות: עדן בן זקן, נסרין קדרי, אודיה ונרקיס נחלש מעט וסוגר את הרשימה עם 100 השמעות.

אייל גולן נשאר בפסגה של האמנים הישראליים המושמעים ביותר השבוע ברדיו, שיריו של גולן הושמעו בסך הכול כ-498 פעמים. עומר אדם הושמע 422 פעמים, איתי לוי שומר על מקומו גם כן עם 412 השמעות. הרשימה נסגרת עם הפתעה כאשר שרית חדד ועדן בן זקן הושמעו 388 פעמים כל אחת.
בדירוג השירים הבינלאומיים המובילים ברדיו, Dance The Night של דואה ליפה מתחזק וחוזר אל המקום הראשון עם 32 השמעות. Bad Idea Right של אוליביה רודריגו יורד למקום השני עם 28 השמעות השבוע.
Tattoo של לורן הושמע בסך הכול 22 פעמים והתמקם במקום השלישי, Padam Padam של Kylie Minogue התחזק ועלה למקום הרביעי עם 20 השמעות, Rush של של Troye Sivan מסכמם את הרשימה עם 20 השמעות.

דואה ליפה נשארת גם השבוע האמנית הבינלאומית המואזנת בישראל עם 102 השמעות, הביטלס הושמעו 95 פעמים, הלהקה האירופאית האהובה, קולדפליי עלתה למקום השלישי והושמעה 91 פעמים, דיוויד גואטה נחלש והושמע 91 פעמים וברונו מארס מסכם את הרשימה עם 77 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה