מדדים ומחקרים

כמה דבש אנחנו באמת אוכלים בראש השנה? סקר חושף

כמה עוגות דבש אוכל אדם במהלך ראש השנה, כמה עוגות הוא קונה, כמה דבש הוא צורך במהלך ימי החג ואיזו עוגה הכי אהובה? סקר שערכה רשת מאפה נאמן מגלה את התשובות
מערכת ice | 
מימי נאמן (צילום גיל אבירם)
רגע לפני חגי תשרי, רשת מאפה נאמן ערכה סקר הבוחן כמה עוגות דבש אוכל אדם במהלך ראש השנה וגם כמה דבש הוא צורך במהלך ימי החג?
באמצע חודש ספטמבר יחלו חגי תשרי ואיתם הארוחות המשפחתיות, החופשים והטיולים. ראש השנה הוא אחד החגים הכי אהובים על הישראלים אחד מסממני החג המובהקים בכל בית ושולחן חג היא עוגת הדבש.

רשת "מאפה נאמן" הוותיקה ערכה סקר שנערך ב-60 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ מדרום לצפון. מהסקר עולה כי משפחה ממוצעת קונה במהלך ימי החג כ-4 עוגות דבש בממוצע. אדם אוכל במהלך ימי החג כחצי עוגת דבש, וכמות צריכת הדבש בימי החג לאדם הינה כ-300 גרם - כמעט כפול מכל התצרוכת השנתית.
העוגות הכי נקנות: במקום הראשון עוגת דבש קלאסית, במקום בשני עוגת דבש עם שקדים, ובמקום שלישי עוגת דבש עם פיסטוק.
מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן, "ראש השנה הוא חג מיוחד, קדוש ומלא בתפילה לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים החגיגיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, באוכל טוב וכמובן בדבש. השנה יותר מתמיד החגים מסמלים בעבורנו את הביחד שהיה חסר, את אהבת החינם המשפחתיות והחברות. מי ייתן ותבוא עלינו שנה של התחלות חדשות של אחדות והסכמות. עם ישראל אוהב את המסורת והחג והביקושים לעוגות הקלאסיות הם בראש הפירמידה. רשת מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה