מדדים ומחקרים

דו"ח חדש קובע: זו הרשת החברתית הטובה ביותר לשיווק מוצרים

טיקטוק מפרסמת את דוח מגמות הקניות הראשון שלה, שבוחן שינויים בהתנהגויות צרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק, ובוחן כיצד מותגים יכולים לקחת על עצמם תפקיד פעיל יותר במסחר הקהילתי. הדוח מפרט תובנות מרכזיות לגבי לקחים ומגמות הנתמכים על ידי נתונים – כך למשל 49% ממשתמשי טיקטוק יוצרים פוסט על מותג ממנו רכשו, פי 2 מכל פלטפורמה אחרת

מערכת ice | 
רשתות חברתיות (צילום shutterstock)
מדי יום קהילת המשתמשים בטיקטוק מגלה מוצרים חדשים לרכישה דרך הפלטפורמה, עם יותר מ-64 מיליארד צפיות בהאשטאג TikTokMadeMeBuyIt#. על ידי מתן חוויה המשלבת קהילה, בידור וקניות, לטיקטוק יש השפעה אדירה המגדירה מחדש את הקמעונאות המודרנית.
בזמן שהקהילה הגלובלית של טיקטוק ממשיכה לפנות לטיקטוק כדי לגלות מוצרים, ההזדמנות עבור מותגים קטנים, גדולים ובינוניים להתחבר לקהלים הייחודיים שלהם מעולם לא הייתה גדולה יותר.  
היום (רביעי) טיקטוק חושפת את דוח "מה הלאה: מגמות הקניות", האחרון בסדרת What's Next של החברה, שמבוסס על דוח המגמות השנתי שלה. דוח חדש זה בוחן שינויים בהתנהגויות צרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק, ובוחן כיצד מותגים יכולים לקחת על עצמם תפקיד פעיל יותר במסחר הקהילתי. הדוח מפרט תובנות מרכזיות לגבי לקחים ומגמות הנתמכים על ידי נתונים ומקרי מבחן, זאת במטרה לצייד עסקים בכלים הדרושים להם כדי לקיים אינטראקציה עם קהלים בטיקטוק.  
ממצאי הדוח מחולקים לשלושה רבדים מרכזיים העומדים בבסיס תרבות הקניות בטיקטוק.
אלו כוללים: 
1. קיום התאמה  
2. לומדים להכיר אותך 
3. צומחים יחד 
קיום התאמה 
אם מותגים רוצים למשוך את תשומת לב הקהל, חשוב שהם יבנו ויתחזקו את אמון הצופים עם נקודות מבט ייחודיות, כנות ואותנטיות תוך שהם יוצרים תוכן, קשרים ושותפויות, שבסופו של דבר יובילו לנאמנות ארוכת טווח מצד הקהל.
טיקטוק ממליצה למותגים לסמוך על הליך ה"פור-יו" ולשתף תכנים המאופיינים בכנות ושיתוף חוויות אמיתיות, המסייעים לבנות אמון וסקרנות בקרב הקהל לנסות מוצרים/שירותים חדשים. בנוסף, היא ממליצה למותגים לשקול את העובדה שאנשים מחפשים מענה על ידי טיקטוק: הם משתמשים באפליקציה כדי להתחיל שיחות בקהילה שלהם ולמצוא תשובות לכל השאלות שלהם. 
המחקר של טיקטוק גם מראה שפרסום בטיקטוק מקדם אמון ונאמנות למותג: כאשר מותגים פרסמו בטיקטוק באופן עקבי לאורך תקופה ממושכת, חלה עלייה של 41% באמון עם הצופים בהם, ולאחר צפייה במודעה בטיקטוק, לצופים יש סיכוי גבוה ב-41% לבטוח במותג וסיכוי גבוה ב-31% להיות נאמנים למותג.
לומדים להכיר אותך 
כאשר מותגים מתחברים לזהות ולקהילה שלהם, הם יכולים לפתוח אפיקים חדשים שבהם הם יוכלו ללמוד מידע נוסף על הקהלים שלהם. טיקטוק מציינת את שלושת הסימנים העיקריים המשקפים זאת: אסתטיקה קהילתית הניתנת לרכישה: קהילות טיקטוק הופכות לחלק בלתי נפרד מסגנון החיים של המשתמשים, הרכישות והבחירות שלהם; לוקסוס קטן: החברים בקהילת טיקטוק מדגישים כיצד הם מתגמלים את עצמם בכל רמת תקציב, וגורמים לפינוק להרגיש נגיש ובר השגה לכולם; ושופינג נגיש: הפלטפורמה מספקת הזדמנויות למותגים, מוכרים ויוצרים להתחבר באופן משמעותי לקהילה שלהם ולהניע תוצאות עסקיות באמצעות חוויית קנייה מקורית.
המחקר של טיקטוק מראה שהקהילה בה מתחברת למותגים ומוצרים שמניעים שיח קהילתי ומעוררים שמחה: 31% ממשתמשי טיקטוק קונים כדי להשתלב עם חברים, קהילה, או כי "כולם מדברים על זה", ו-41% ממשתמשי טיקטוק מבצעים רכישות שמעוררות בהם שמחה. 
צומחים יחד  
בין אם הם מעוניינים בשביעות רצון הלקוחות, בעידוד רכישות חוזרות, או בקידום אורגני מפה לאוזן, מותגים יכולים להישען על הפיצ'רים הייחודיים של טיקטוק, כמו לייבים, TikTok Shop, פילטרים ויוצרים, כדי לאפשר לצרכנים להרגיש קרובים יותר מתמיד למוצרים ולמותגים שהם אוהבים. שני הסימנים העיקריים המשקפים זאת הם: נסו זאת בבית, באופן דיגיטלי: ביקורות מעמיקות ופילטרים אינטראקטיביים מבוססי מציאות מדומה מעניקים לקניות תחושה אינטימית וסוחפת יותר, ומאפשרים למותגים ליצור קשר עם לקוחות מנקודות מבט חדשות, לשתף פרטי מוצר ולפתח קשרים חדשים, עם לקוחות באופן דיגיטלי ומכל מקום; ומלקוח ליוצר: טיקטוק נותנת למותגים הזדמנות להפוך לקוחות לתומכים נלהבים שיוכלו להציג את המוצר ולייצר סביבו תוכן.
המחקר של טיקטוק מראה כי היא משחקת תפקיד חשוב במסע רכישת המוצרים ובסופו של דבר מעוררת השראה בקהילה ליצור תוכן לאחר הרכישה: משתמשי טיקטוק נוטים פי 1.2 לקנות שוב מאותו קמעונאי, כאשר טיקטוק היא חלק ממסע הרכישה ו-49% ממשתמשי טיקטוק יוצרים פוסט על מוצר/מותג ממנו רכשו (סבירות גבוהה פי 2 לעומת משתמשי פלטפורמה אחרים).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה