מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עדן חסון ואושר כהן צמודים, טראוויס סקוט מתפוצץ

טראוויס סקוט מצליח לסחרר את משתמשי ספוטיפיי השבוע ומגיע למקום השלישי ברשימת האמנים המואזנים ביותר. "אהבה" של אושר כהן ו"לאהוב אותך כל יום" של דולי ופן ועדן חסון צמודים בפסגה
מערכת ice | 
אושר כהן, עדן חסון (צילום יוטיוב/ עדן חסון)
הדירוג השבועי בספוטיפיי של ice הגיע והוא צמוד. ברשימת השירים המואזנים ביותר, "אהבה" של אושר כהן עולה למקום הראשון עם 291,151 האזנות. מיד אחריו ולא בהפרש גדול, "לאהוב אותך כל יום" של דולי ופן ועדן חסון מגיע למקום השני עם 289,355 האזנות.
בהמשך הדירוג, "רונדלים" של סטטיק צבר 250,172 האזנות ו"תיק קטן" של נס וסטילה מצליח להישאר בדירוג למרות שירד אל המקום הרביעי. "פרובוקטיבית" של נועה קירל ופוראבר תל אביב סוגר את הרשימה.
האלבום החדש של טרוויס סקוט, Utopia מצליח לכבוש את האוזן הישראלית ומגיע למקום הראשון ברשימת האלבומים המואזנים השבוע. "לירז" של סטטיק ירד למקום השני על חשבון "סוף העולם" של עומר אדם שנמצא במקום השלישי. "האמת" של אודיה עולה למקום הרביעי ו"עיר נמל" של אייל גולן יורד עד למקום החמישי מהמקום השלישי.
עדן חסון ואייל גולן שומרים על כוחם ברשימת האמנים המואזנים השבוע ונמצאים במקום הראשון והשני, בהתאמה.
טרוויס סקוט מתפוצץ עם צאת האלבום החדש שלו ומזנק למקום ומזנק לא פחות מ-15 מקומות אל המקום השלישי. עומר אדם ואושר כהן עולים כל אחד למקום הרביעי והחמישי בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה