מדדים ומחקרים
אפולו פאוור חוגגת: גידול של 36% בהכנסות החברה
בין היתר מדווחת החברה על גידול של כ- 36% בהכנסות לסכום של 1.413 מיליון שקל, הנובע מגידול פעילות החברה, וזאת לעומת הכנסות שעמדו על 1.041 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
אפולו פאוור הישראלית מדווחת היום (יום ד') על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2023 וחושפת הזמנות לרכישת מערכות סולאריות, המבוססות על היריעה הסולארית הגמישה שפיתחה, על גבי 54 משאיות של חברת שטראוס, שמרביתן כבר הותקנו, וזאת לצורך הפחתת פליטת פחמן דו-חמצני וחיסכון בצריכת דלק שיביא לחיסכון כספי. את היריעות הגמישות ניתן להתקין על כל כלי תחבורה כבד, וכך לנצל את שטח הגג הגדול שיש בכל משאית.
הזמנה זו מגיעה לאחר תקופת פיילוט שארכה כחצי שנה בין יחידות הלוגיסטיקה, חדשנות ה-IT וה-ESG בקבוצת שטראוס, במסגרתה הוכיחו היריעות הסולאריות של אפולו פאוור, חסכון של 4.9% מצריכת הדלק של הרכב ובכך מוחזרת ההשקעה בתקופה הקצרה משנה. בפיילוטים אחרים של אפולו פאוור בתחום אף נרשם חסכון של 5-8% מצריכת הדלק של הרכב. התקנת יריעה סולארית על משאית בודדת יכולה להפחית את פליטת ה-CO2 בכארבעה טון בשנה ולהפחית באופן משמעותי את צמצום הרעש במרכזי הערים. היריעות הגמישות של אפולו עברו בדיקות מחמירות במעבדות מובילות באירופה, ובזכות טכנולוגיה מיוחדת וגמישות, הן עמידות בפני תזוזות, טלטלות ופגעי מזג אוויר, והן כמעט ואינן נזקקות לתחזוקה או טיפול.
אלפי מוצרי after market של החברה הותקנו במגוון כלי רכב (משאיות, כלי רכב צבאיים ורכבים פרטיים) כולל ע"י חברות מובילות, ועשרות פיילוטים על גבי כלי רכב שונים בגיאוגרפיות שונות הסתיימו בהצלחה, תוך הוכחת חסכון בדלק וצמצום פליטות. על כן פועלת החברה לקידום הפצת הפתרון שפיתחה בעולם, במקביל לפיתוח פתרון למשאיות קירור ופיתוח ייעודי למשאיות מסוג סמי-טריילר (גורר-תומך). לאור זאת, רואה החברה בשוק ציי המשאיות מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות.
בנוסף, נערכת אפולו פאוור למעבר לייצור מלא במפעל החדש לקראת השלמת תקופת הרצה ובדיקות ומפרסמת את עיקרי תוצאותיה הכספיות לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2023. בין היתר מדווחת החברה על גידול של כ- 36% בהכנסות לסכום של 1.413 מיליון שקל, הנובע מגידול פעילות החברה, וזאת לעומת הכנסות שעמדו על 1.041 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
עוד ב-
בחודש יוני האחרון השתתפה אפולו פאוור בתערוכת Intersolar Europe, אשר נחשבת לאחת מתערוכות הסולאר המובילות והמשפיעות בעולם, שם הציגה את מוצריה, לרבות פתרון לגגות קלים, סוכך סולארי ומכסה המנוע שפותח עבור חברת יונדאי. למיטב ידיעת החברה ומהתרשמותה במהלך התערוכה, השוק של גגות קלים, אשר הינו אחד משווקי היעד העיקריים של החברה, הולך וגדל, וכך גם הדרישה לפתרונות בתחום. בהקשר זה, סבורה החברה כי יש לה יתרון בשוק זה אשר יכול לסייע לה להפוך לשחקן משמעותי בו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה