מדדים ומחקרים

טמבור חוגגת: זה הדירוג בו זכתה החברה במדד מעלה ESG

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור: "אנחנו גאים לקבל פעם נוספת את דירוג פלטינה + שהוא דירוג מעלה הגבוה ביותר ורואים זאת כהוקרה על העשייה הרבה שלנו בתחום"
מערכת ice | 
מומו מהדב ומיכה שרייר (צילום הדס דנון)
טמבור, חברת הצבע וחומרי הגמר בנייה , זכתה זו השנה השנייה ברציפות בדירוג פלטינה +, הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה בגין אחריות תאגידית. לפני 3 שנים זכתה טמבור בדירוג פלטינה של ארגון מעלה והשנה  אף זכתה ב-5 כוכבים בדירוג הגיוון וההכלה של מעלה.
ארגון 'מעלה' בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק באחת עשרה תחומים מרכזיים של אחריות תאגידית אתיקה ארגונית וערכי יסוד, עובדים, גיוון והכלה, אחריות ברכש, תרומה בקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, ניהול ואסטרטגיית איכות סביבה, ממשל תאגידי, ניהול ודיווח חברתי סביבתי, ניהול ההגעה של עובדים אל וממקום העבודה, תרבות בטיחות ארגונית.
טמבור הציבה את נושא האחריות התאגידית ובכלל זה את הקיימות והאחריות כאחד מהערכים המובילים שלה כחברה ומשקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של מוצרים פורצי דרך בהם השקת 'סופרקריל ECO', קיום תוכניות העשרה בתחומי הבנייה הירוקה לאנשי מקצוע ופיתוח חומרי גלם התואמים את תקני הבנייה הירוקה המתקדמים ביותר, כגון תקן ה-EPD הבינלאומי אותה קיבלה החברה רק לפני כמה חודשים למוצרי הטיח על בסיס צמנט, והיא החברה היחידה בישראל שבעלת תקן זה למוצרים אלו.
בנוסף, כחלק מהאחריות התאגידית שלה, טמבור משמשת כשותפה ליוזמות חברתיות וקהילתיות רבות, ביניהן, פרויקט עמותת "יוניסטרים", שיתוף פעולה עם עמותת "עלם" שיתוף פעולה עם "בית איזי שפירא" ופעילויות נוספות בהן היא לוקחת חלק ותורמת צבע, חומרים ציוד ושעות התנדבות של עובדים, במגוון רחב של פרויקטים למען קהילה.
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור: "אנחנו גאים לקבל פעם נוספת את דירוג פלטינה + שהוא דירוג מעלה הגבוה ביותר ורואים זאת כהוקרה על העשייה הרבה שלנו בתחום. העשייה של טמבור בתחום האחריות החברתית מתיישבת עם הייעוד שלנו לייצר סביבות חיים טובות יותר ואנו מתחייבים להמשיך ולהשקיע בכך גם בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה