מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי נעדר מהמליאה הכי הרבה השבוע?

דירוג חברי הכנסת: בדירוג השבוע שוב מובילים נציגי הקואליציה כאשר בחוד החנית ניצבים הליכוד והציונות הדתית. ומי סוגר את הרשימה? 

דוד זולדן | 
נוכחות בכנסת (צילום pixabay, פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה-יאיר דב, shutterstock)
דירוג חברי הכנסת במשכן לשבוע החולף: מי כבש את המקום הראשון ומי סגר את הרשימה? הנתונים הם על פי "זמן כנסת" בשבוע החולף.
נדמה שתוצאות הבחירות עדיין משליכות על המורל והמוטיבציה של חברי האופוזיציה ומנגד מגבירות את האמביציות בקרב הקואליציה הדוהרת לשינויים מרחיקי לכת. אלו חברי הכנסת שלא הגיעו לעבוד כמעט כל השבוע לצד אלה שלא הפסיקו לעבוד במשך השבוע. להלן הדירוג לשבוע החולף עם הנתונים המלאים והממצאים המחמיאים או המביכים - תלוי היכן בוחרים למקד את המבט.  
ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית כובש את המקום הראשון עם: 81:48 שעות נוכחות. ח"כ עמית הלוי מהליכוד שכבש את הפסגה בשבוע שעבר עם: 53:01 שעות נוכחות במליאה ממשיך לנשום אוויר פסגות ומתמקם במקום השני עם: 60:07 שעות נוכחות. במקום השלישי מתברג ח"כ אבי מעוז ממפלגת נעם עם: 55:36 שעות נוכחות. אחריו במקום הרביעי ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה עם: 51:19 שעות נוכחות ובמקום החמישי ח"כ אביחי בוארון מהליכוד עם: 47:12 שעות נוכחות. 
את המקום האחרון כובשת ח"כ גילה גמליאל מהליכוד, במקום לפני האחרון מתברג ח"כ ווליד טאהא מרע"ם ובמקום השלישי מהקו האדום מתמקם ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס. במקום הרביעי מהסוף בולט שמו של מנסור עבאס מרע"ם. כולם עם: 00:00 שעות נוכחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה