מדדים ומחקרים

העיר הטובה בישראל? כאן 83% מהתושבים מרוצים

סקר הרשויות המקומיות מגלה גם, כי 88% מתושבי פתח תקווה מרוצים מהדירה שלהם. כמה זמן לוקח להם להגיע לעבודה? צפו במספרים
מערכת ice | 
התחדשות עירונית פתח תקווה (צילום בר לוי אדריכלים)
כ-83% מתושבי העיר פתח תקווה מרוצים מאזור המגורים שלהם - כך עולה מסקר הרשויות המקומיות של הלמ"ס שפורסם לאחרונה. מתוך התושבים בעיר המרוצים מאזור המגורים שלהם, 44% "מרוצים מאוד" ו-39% רק "מרוצים".
הסקר בדק את שביעות הרצון של התושבים בכל הערים והמועצות המקומיות בישראל בשלל קטגוריות, והוא יכול לשפוך אור על איך נתפסים היישובים השונים בעיני תושביהם, כעדות לרמת הפיתוח והקידמה של כל יישוב.

בסקר נבדקו קריטריונים נוספים של שביעות רצון התושבים, וכך, 88% מתושבי פ"ת מרוצים מהדירה שלהם; 67% מרוצים מכמות השטחים הירוקים באזור המגורים שלהם; 72% מרוצים ממצב הכבישים והמדרכות באזור המגורים. ומבחינת משך זמן ההגעה לעבודה, כ-57% מתושבי פ"ת מגיעים בתוך חצי שעה או פחות, ולכ-35% זה לוקח יותר.
לדברי אהרון דינוביץ, יו"ר ארגון הקבלנים פתח תקווה, "העיר פתח תקווה אהובה מאוד על תושביה, הודות למיקום האידאלי שלה בלב אזורי הביקוש, ולעובדה שהיא מציעה פתרונות טובים לכל הצרכים של היומיום. ראש העיר תורם רבות לפיתוח העיר, ועל כך הוא אהוב מאוד על תושביו, אך נקודה שדורשת מהעירייה חישוב מסלול מחדש, היא היכולת שלה לספק קורת גג לכל דורש בשנים הקרובות. כמות הדירות הקיימת בעיר או קצב הבנייה הנוכחי לא יאפשרו זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה