מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי כבש את הפסגה ומי במקום האחרון?

שיאני הנוכחות בכנסת מגיעים לשיאים חדשים עם מקום ראשון שתופס פער ועשירייה שלמה שמסכמת שבוע עם היקף שעות גבוה מהיקף משרה מלאה, מי הח"כ ששבר שיא נוכחות ומי סגר את תחתית הרשימה?
דוד זולדן | 
נוכחות בכנסת-אילוסטרציה (צילום pixabay, פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בעוד בצמרת הרשימה מדורגים חברי כנסת מהקואליציה מתברר כי לא רק ראשי מפלגות האופוזיציה תופסים מקום לא מכובד בתחתית אלא הפעם גם חברים בקואליציה. הרשימה המלאה.
ח"כ עמית הלוי מהליכוד כובש את הפסגה עם 53:01 שעות נוכחות במליאה, אחריו במקום השני ח"כ יוסף טייב מש"ס עם: 52:44 שעות נוכחות ובמקום השלישי שוב נציג ליכוד והפעם בדמותו של ח"כ אופיר כץ עם 48:16 שעות נוכחות ובמקום הרביעי ח"כ צבי פוגל, הביטחוניסט של עוצמה יהודית עם 48:10 שעות נוכחות. 
סוגר את הרשימה השר משה ארבל מש"ס, אחריו במקום השני מהתחתית: מירב בן ארי מיש עתיד ושר הביטחון יואב גלנט מהליכוד מתמקם במקום השלישי מהסוף ובמקום הרביעי מהקו האדום מתברג רה"מ נתניהו - כולם עם 00:00 שעות נוכחות. 
לפי הנתונים ניתן לראות כי הקואליציה הנוכחית ממשיכה להרשים בכל הנוגע לנוכחות שלה במשכן הכנסת ובשבוע החולף נרשם דירוג נאה בפסגה למפלגת השלטון - הליכוד כאשר הפעם אחרי תקופה ארוכה יחסית ניתן לראות את נציגי הקואליציה כולל הבכירים שבהם סוגרים את הרשימה.
נציין כי בפירוט השעות נרשמו מספר לילות שבילה הח"כ במשכן שרשמו לו רצף דו ספרתי משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה