מדדים ומחקרים

בשנה השישית ברציפות: זאת העיר עם מערכת החינוך הטובה בישראל

אשדוד במקום הראשון בחינוך מבין הערים הגדולות בישראל עם 94% זכאים לבגרות והמספר הגבוה ביותר של ניגשים ל-5 יחידות מתמטיקה ואנגלית
מערכת ice |  1
כיתה (צילום freepik)
השישית ברציפות: אשדוד במקום הראשון בחינוך מבין הערים הגדולות בישראל. המגמה החיובית במערכת החינוך העירונית נמשכת, וגם השנה תלמידי התיכונים שבפיקוח מנהל החינוך בעירייה מובילים בחינוך מבין הערים הגדולות, עם 94% זכאים לבגרות. הנתון המעודד: אשדוד עם המספר הגבוה ביותר של ניגשים ל-5 יחידות מתמטיקה ואנגלית.
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אני גאה בכך שבפעם השישית ברצף הוכחנו שההשקעה של כולנו בתחום החינוך מניבה תוצאות יוצאות דופן. בכל שנה בעשור האחרון העלינו את גובה ההשקעה בכל תלמיד, נמשיך לשים את ילדי העיר ואת עתידם לפני הציונים ולפעול כל הדרך, גם ברמה הערכית וברמה האנושית, למימוש המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו".

ההישג המדהים של מערכת החינוך העירונית אינו מקרי. באשדוד יצרו את המשלב הנכון בין הצוותים החינוכיים, ההורים, וכמובן, מצד התלמידים שמפגינים חריצות ושאיפה למצוינות. בבתי הספר מספרים כי התלמידים מגשימים הלכה למעשה את החזון חינוכי של הצטיינות לימודית לצד הצטיינות ערכית, והתוצאות מדברות בעד עצמן: תלמידי אשדוד מובילים בפער גם בתחום הפעילות החברתית. 
לכך יש להוסיף את ההישגים שרשמה מערכת החינוך בחודש האחרון ובהם זכייה של מקיף ח' בתחרות הדיבייט הארצית ובתחרות הסייבר הארצית, ושל תלמידי מקיף יא' שזכו בתוכנית הבינלאומית Game Exchange לשנת 2023. 
בנוסף, תלמידי ישיבת "אמית יגל" זכו בפרס הנגשה עם מיזם מרגש שיסייע לחולי פרקינסון, שלושה תלמידים ממקיף ז' זכו בשלושת המקומות הראשונים בתחרות הארצית "אדם וים", ובית ספר "רתמים" מאשדוד זכתה במקום ה-2 באולימפיאדת החשיבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטוח בגלל החינוך של ש"ס. (ל"ת)
    אורח 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור