מדדים ומחקרים
פחות תרבות, יותר קניות: מחקר אמריקן אקספרס נחשף
מהמחקר, שבדק את התקופה בין פסח לשבועות בשנתיים האחרונות, עולה כי ישנו סה"כ גידול של 7% במחזור בענף תיירות ונופש מ-22 ל-23 ו-8% בעסקה הממוצעת
במחקר חדש שביצעה אמריקן אקספרס - מותג הפרמיום הבינלאומי הפיננסי המוביל, בוצעה השוואה בין חג פסח לחג שבועות 2022 ל-2023 בנושא התיירות והנופש של הקהל הישראלי.
מהמחקר עולה כי ישנו גידול של 7% במחזור התיירות והנופש משנת 2022 לשנת 2023, וגידול של 8% בעסקה הממוצעת. בנוסף, המחקר מראה שהעסקה הממוצעת בתחום התרבות נשארה זהה ללא צמיחה. לעומת זאת, ענף ההלבשה והנעלה עשה קפיצה של פי 2 ביחס לתקופה המקבילה, והעסקה הממוצעת גדלה במקביל פי 4. תת ענף התעופה מראה על גידול של 15% במחזור, אך צימרים, דירות ובתי הארחה רשמו ירידה, שאולי ניתן לקשר למצב הביטחוני או להעדפה של לקוחות יוקרה לחו"ל או לבתי מלון.
מחקר זה מצביע על התפתחות בתחום התיירות והנופש בישראל, עם גידול במחזור ובעסקה הממוצעת, ומראה כי הישראלים מתעניינים בשנה האחרונה יותר בקניות מאשר בצריכת תרבות.
עוד ב-
מני כהן מנכ"ל אמריקן אקספרס: ״אנו עדים לתקופה מתעתעת. נראה שיוקר המחייה הביא לגידול בהוצאות השוטפות. זה לא שהלקוחות מוציאים יותר איפה שנרשם גידול - אלא שהכל התייקר. הקיטון בהוצאות ניכר במקומות שבהם ניתן לנהל את ההוצאות חכם יותר. הלקוחות מתנהלים בצורה יותר מחושבת ואנו באמריקן אקספרס נמצאים שם יותר מתמיד כדי להעניק ערך במקומות הרלוונטיים״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה