מדדים ומחקרים

בפעם העשירית: זו החברת ביטוח המובילה במהירות תשלום התביעות

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ציינה: "זכיה במהלך עשר שנים ברציפות היא הישג אדיר, שמעידה על DNA של חברה ועל מחויבות עמוקה, לתפיסת עולם השמה את הלקוח במרכז. ההישג הזה הוא של עובדי ועובדות AIG, בכל המחלקות, שנרתמים יום יום למשימה המרכזית שלנו כחברת הביטוח: להבטיח שהפוליסה תשולם במהירות"
מערכת ice | 
יפעת רייטר AIG (צילום אוהד רומנו)
במדד השירות של משרד האוצר שהתפרסם היום (שני) דורגה חברת הביטוח AIG במקום הראשון במהירות תשלום התביעות בחמישה מוצרי ביטוח: רכב, דירה, בריאות, תאונות אישיות ונסיעות לחו"ל. זו כבר השנה העשירית ברציפות ש-AIG מובילה את המדד במהירות התשלום ללקוחות.
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ציינה: "זכיה במהלך עשר שנים ברציפות היא הישג אדיר, שמעידה על DNA של חברה ועל מחויבות עמוקה, לתפיסת עולם השמה את הלקוח במרכז. ההישג הזה הוא של עובדי ועובדות AIG, בכל המחלקות, שנרתמים יום יום למשימה המרכזית שלנו כחברת הביטוח: להבטיח שהפוליסה תשולם במהירות. דווקא כשכולם מדברים על חדשנות וטכנולוגיה, אנחנו צריכים להזכיר לעצמנו את מהות תפקידנו: להיות שם עבור לקוחותינו ברגע האמת ולשלם תביעות ומהר. אני גאה לעמוד בראש חברה שזו המחויבות שלה ללקוחותיה, ומשוכנעת שנעשה את זה טוב יותר גם בשנה הבאה".
בחודש האחרון, AIG השיקה לראשונה בישראל פלטפורמה דיגיטלית וחדשנית עבור פוליסת הביטוח המיוחדת. הביטוח החדש, המשווק באמצעות הליך דיגיטלי מלא, מאפשר למבוטח לבצע התאמה אישית ומודולרית לפוליסה - להרחיב או להסיר כיסויים הרלוונטיים עבורו ובכך לחסוך בעלויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה