מדדים ומחקרים

אליעד בקאמבק מושלם: כך כבש את תחנות הרדיו

אלבום חדש, סאונד חדש: אליעד נחום כובש בסערה את ההשמעות ברדיו הישראלי ומשאיר מאחורה כמה זמרים ולהיטים מעניינים
מערכת ice | 
עטיפת האלבום "בין עולמות" (צילום יח"צ)
מי שעוקב מדי שבוע אחרי דירוג תחנות הרדיו, יודע שהרכב האמנים המושמעים ביותר ברדיו בישראל, מורכב מכ-7-8 זמרים שמיקומם משתנה מדי שבוע, כאשר אייל גולן, בעל הרפרטואר העשיר בעבר ובהווה, במקום הראשון. 
השבוע באופן נדיר מצליח להשתחל אליעד נחום בפסגת ההשמעות לאמן, כאשר הוא שני רק לאייל גולן. 400 השמעות בדיוק נרשמו לאליעד, בעיקר כמובן משירי האלבום החדש, "בין עולמות". עוד שניים ששיפרו את מקומם היא עדן בן זקן עם שירים חדשים, ועומר אדם שחזר עם אלבום חדש והחזיר את עצמו בקלות לחמישייה על חשבונו של שלמה ארצי.
כאמור, השבוע שעבר היה בסימן ההצלחה של אליעד נחום, שהציג בהליט החדש "מאמאסיטה" (140 השמעות, מקום ראשון) סגנון מקורי והוכיח שהוא לא מפסיק להתעניין ולגלות סגנונות חדשים ולתרגם אותם לעברית. 
שיר הנושא של האלבום שלו, "בין עולמות", סוגר את החמישייה הפותחת ברדיו, ובין שני השירים שלו מתמקמים להיטים חדשים של עדן בן זקן, אנה זק ועדן חסון. 
בגזרה הלועזית, השיר החדש של דואה ליפה שעומד בנושא הסרט "ברבי", זכה ל-69 השמעות ברדיו הישראלי בשבוע שעבר. במקום השני הוא זוכה האירוויזיון TATTOO של לורין השוודית, עם 45 השמעות.
שלישי הוא הלהיט המדבק CALM DOWN של סלנה גומז ורמה, ואיתו שיר לא פחות מדבק שגם הוא כבר כמה חודשים בפסגת ההשמעות - FLOWERS של מיילי סיירוס. שניהם השיגו 34 השמעות. סוגר את החמישייה הלועזית הוא DAYLIGHT של דייויד קושנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה