מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: אבי מעוז כובש את הפסגה

יו"ר מפלגת 'נעם' הוא שיאן הנוכחות במשכן הכנסת בשבוע החולף ואחריו מובילים אחר כבוד נציגי הליכוד בפסגה. שיאני הנוכחות בכנסת מגיעים לשיאים חדשים ועם עשירייה שלמה שמסכמת שבוע בהיקף שעות גבוה מהיקף משרה מלאה ומי חברי הכנסת שסוגרים את הרשימה?
דוד זולדן | 
אבי מעוז (צילום pixabay, פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בדירוג חברי הכנסת מהשבוע החולף כובש את הפסגה סגן השר אבי מעוז (נועם) עם 91:45 שעות נוכחות. כמו כן, ניתן לראות נוכחות מרשימה של נציגי הליכוד בפסגה כאשר במקום השני והמכובד מתמקם יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה עם 83:37 שעות נוכחות. במקום השלישי מתברג ח"כ אופיר כץ עם 58:45 שעות נוכחות ובמקום הרביעי מתמקם ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית עם 51:30 שעות נוכחות. במקום החמישי מופיע אברהם בצלאל נציגה הטרי של ש"ס עם 47:14 שעות נוכחות ובמקום השישי שוב נציג ליכוד בדמותו של ח"כ משה סעדה עם 47:04 שעות נוכחות. 
הקואליציה הנוכחית ממשיכה להרשים בכל הנוגע לנוכחות שלה במשכן הכנסת ובשבוע החולף נרשם דירוג נאה בפסגה למפלגת הליכוד ומי סוגר את הרשימה? במקום האחרון בולט ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה עם 00:00 שעות נוכחות ובמקום לפני האחרון יו"ר מפלגתו משה גפני עם 5:28 שעות נוכחות כאשר השלישי מהסוף הוא השר משה ארבל מש"ס עם 6:43 שעות נוכחות. 
נציין כי בפירוט השעות נרשמו מספר לילות שבילה הח"כ במשכן שרשמו לו רצף דו ספרתי משמעותי. המגמה המסתמנת ובעצם מאז שיצאה לדרך ממשלת נתניהו השישית מעידה על נוכחות בולטת של הקואליציה במהלך חצי השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה