מדדים ומחקרים

סקר חדש חושף: למעלה מ-50% מהישראלים מעוניינים לשמור על הכדור

במסגרת סקר שבוצע על ידי מכון המחקר רושינק, נשאלו עובדים בישראל - באיזו מידה חשוב לך, שהחברה בה אתה עובד, תהיה כזו, הפועלת למען הקיימות ושמירה על איכות הסביבה? התשובות מסקרנות
מערכת ice | 
משבר האקלים (צילום shutterstock)
כחלק מהמגמה העולמית לעידוד וקידום נושא הקיימות ואיכות הסביבה, ערך מכון המחקר רושינק, סקר רחב היקף המעמיד במרכז שאלה אחת המופנית לעובדים בישראל - באיזו מידה חשוב לך, שהחברה בה אתה עובד, תהיה כזו, הפועלת למען הקיימות ושמירה על איכות הסביבה?
יותר ממחצית מהעובדים בישראל דיווחו כי נושא הקיימות ואיכות הסביבה חשוב להם במקום העבודה- ניתן לראות כי התקבלו שיעורים גבוהים בקרב אוכלוסיית הנשים כ-33%, ובקרב גילאי 40-50 המספר עמד על כ-32%.
נושא הקיימות בקרב העובדים החרדים אינו מאוד גבוה (23%) ביחס לעובדים מהאוכלוסייה הכללית, אשר אצלם נרשם שיעור גבוה יותר לנושא זה כ-60%. עובדים בעלי הכנסה גבוהה יותר מהממוצע העידו כי נושא הקיימות במקום העבודה חשוב להם מאוד כ-58% אל מול עובדים בעלי הכנסה נמוכה מהממוצע כ-29% בלבד.
ממצאים אלו עולים בקנה אחד עם המגמה אשר צוברת תאוצה בחברות גלובליות מובילות בארץ ובעולם, אשר מקדמות נושא זה במסגרת פעילותן הארגונית, בהקשרים שונים ומגוונים. למשל חברת מרס (Mars), ענקית הממתקים הבינלאומית, האחראית על מותגים מובילים כגוןM&M Snickers, Orbit ועוד, שאלה את עובדיה שאלה זהה, וכ-86% מהעובדים העידו כי נושא הקיימות חשוב להם במקום העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה