מדדים ומחקרים

לאדם ממוצע לוקח פחות מ-20 דקות לדעת אם הוא רוצה דייט שני

סקר שנערך בקרב אלפיים רווקים מארה"ב גילה שלוקח לאדם הממוצע כ-20 כדי לדעת אם הוא ייצא עם האדם שמולו לדייט שני. כמו כן, מסתבר שתכונה חשובה שתופסת מקום מרכזי בהחלטה - עד כמה האדם שממול תומך בהצלת הסביבה
מערכת ice | 
דייט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לא יודעים אם להמשיך לדייט שני? להלן מידע שאולי יעזור לכם להחליט. סקר חדש שנערך בקרב אלפיים אמריקנים מצא כי לוקח בממוצע 20 דקות בלבד כדי שאדם יידע אם הוא רוצה דייט שני. 
הסקר נערך בקרב צעירים רווקים שהולכים בעקביות לדייטים ומחפשים זוגיות. הנתון מעלה משתנה בערך בהתאם לגיל, היות שמשיבים בוגרים יותר דווקא מגביהים את הסטנדרטים שלהם כשהם מחפשים פרטנר. 67% מאלו בדור Z אמרו שהם מציבים רף גבוה, ו-77% מדור X אמרו אותו הדבר.
בנושא הדייט עצמו, 44% העידו כי הנראות החיצונית חשובה להם, אך 51% העידו כי יותר חשובים להם הערכים, האישיות (48%) וכישורי השיח שלהם (47%). עם זאת, מה שעלול להרים דגל אדום מובהק זה מה השיח הזו כוללת. נמצא כי 53% לא ירצו להמשיך הלאה אם נושא הסקס יעלה בדייט הראשון, וכי הדבר נכון במיוחד בקרב המשיבים הצעירים יותר. לצד יחסי מין, נושאים לא נעימים במיוחד כוללים דת, ובני זוג לשעבר.
הסקר, שהוזמן על חברת Avocado Green Mattress ונערך על ידי OnePoll, לא עצר כאן. הסקר בדק גם מה קורה מעבר לדייט הראשון: מידת ההתאמה, בפרט בתחום הקיימות. סביר כי 74% מהמשיבים יצאו לדייט עם מישהו שלדעתם תומך בקיימות, ו-44% דנו בנושא הזה כבר בדייט הראשון. 
כמו כן, נמצא כי 82% מאמינים שחשוב לקיים זוגיות עם אדם שתומך בקיימות, ו-76% מאמינים כי להיות פרו-סביבה זו תכונה מושכת בבן זוג. 72% מהמשיבים מאמינים כי זוגות שחולקים מחויבות לקיימות כנראה יהיו בזוגיות יותר מוצלחת, אבל מנגד נמצא כי 43% מהמשיבים עשו שיימינג לבן הזוג בנושא, וגינו אותם בתור מזיקים לסביבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה