מדדים ומחקרים

הפסדים פיננסיים גורמים ל-52% מהמשקיעים לשקול מחדש תוכניות פרישה

סקר שנערך לאחרונה בקרב 1,000 משקיעים אמריקאים, חשף כי 85 אחוזים מהמרוויחים הגבוהים (אלה עם הכנסה של 150,000 דולר ל-199,999 דולר) עשויים לבחון מחדש את גישתם הפיננסית
מערכת ice | 
בורסה (צילום vecteezy)
בעולם הפיננסים, המלאה בסיכונים והזדמנויות, משקיעים רותמים את כוח התובנה וקבלת החלטות נבונה כדי לעצב את מסלול השגשוג. עם זאת, כמעט שמונה מתוך 10 (78%) משקיעים אמריקאים חושבים מחדש על עתידם הפיננסי - במיוחד בעלי רווחים גבוהים.
כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב 1,000 משקיעים אמריקאים, שחשף כי 85 אחוזים מהמרוויחים הגבוהים (אלה עם הכנסה של 150,000 דולר ל-199,999 דולר) עשויים לבחון מחדש את גישתם הפיננסית.

לרוב המשקיעים (62%) יש כבר אסטרטגיה לבנות עושר ולמעלה משלושה רבעים (77%) סבורים שלא רק חשוב לחסוך לפנסיה, אלא גם להעביר את העושר למשפחותיהם.
שנערך על ידי OnePoll מטעם Cadre, הסקר מצא כי בעוד שההשקעות הנפוצות ביותר לאורך השנים היו מניות (57%), מטבעות קריפטוגרפיים (55%) ואג"ח (49%), המשקיעים כעת מביעים עניין ללמוד יותר על השקעות אחרות הזדמנויות, כגון נדל"ן (44%).
מבין המושקעים בנדל"ן מסחרי (525 נשאלים), 53% בטוחים מאוד שהאסטרטגיה הנוכחית שלהם תסייע להם להגיע ליעדי העושר שלהם, בעוד שרק 19% מאלה שאינם מושקעים בנדל"ן מסחרי אומרים זאת. עם זאת, אם יוצגו הזדמנויות כמו פוטנציאל להכנסה קבועה (52%), הגנה על אינפלציה (50%) והטבות מס או תמריצים (48%), המשקיעים היו מנצלים זאת.
"המחקר שלנו מראה שאנשים ממשיכים להיות פתוחים יותר לחקור השקעות אלטרנטיביות, אולי בתגובה לאי היציבות הכלכלית הגוברת", אומר מנכ"ל קאדר, ריאן וויליאמס, בהצהרה. "בעוד שהשקעות נפוצות כמו מניות ואג"ח מושפעות ממחזורי שוק, נדל"ן מסחרי הוא סוג נכס אחד שיכול להציע הגנה מפני אינפלציה ותזרים מזומנים יציב למשקיעים שחושבים על העתיד".
המחקר גם נועד לחשוף כיצד משקיעים מדמיינים מחדש את הפרישה והחסכונות שלהם. נכון לעכשיו, רובם משתמשים בחשבונות תיווך (65%), חשבונות צ'קים וחיסכון מסורתיים (60%) ו-IRA מסורתיים או רוטיים (55%) כדי לחסוך לפנסיה.
אבל גישות אלה מושפעות מגורמים בלתי צפויים כמו אינפלציה (42%), הוצאות בריאות (38%) ושוק המניות (36%). מבין המשיבים עם 150,000 דולר בתיק המניות שלהם, יותר מ-80% הפסידו כסף בשנתיים האחרונות. יותר משלושה רבעים (77%) מהמשקיעים אומרים שהכלכלה מעוררת בהם עצבים לקראת פרישתם, וקצת יותר ממחציתם (52%) פתוחים לשינוי מסגרת זמן הפרישה שלהם.
זה לא אומר שזה נמחק לחלוטין. התוצאות גם הראו כי המשיבים פתוחים להתאים את השיטות שבהן הם משתמשים כדי לחסוך (58%) וכן כמה הם חוסכים (58%) ומוציאים (56%).
לפעמים, פירוש הדבר עשוי לשקול מחדש אם לשכור או לקנות. 35% מהנשאלים טענו שרכישת דירה משתלמת יותר מהשכרת דירה, שרק 17% מהנשאלים חשבו שהיא מעשית יותר, בעוד 36% סברו ששתי האפשרויות כדאיות באותה מידה.
"על פי הנתונים שלנו, מי שהשקיע בנדל"ן מסחרי נוטה הרבה יותר להיות 'בטוח מאוד' ביכולתו לפרוש בנוחות מאשר אלה שלא (62% לעומת 23%). עם תשואות מותאמות לסיכון כמו גם גמישות הבחירה בין פרויקטים בודדים או קרנות מגוונות, נדל"ן מסחרי עשוי להיות אופציה למי שמחפש השקעה בטוחה יותר שיכולה לעזור להם להבטיח את עתידם הפיננסי", מוסיף וויליאמס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה