מדדים ומחקרים

שוק הנדל"ן עושה את שלו: אקרו ברבעון מתחת לציפיות

סה"כ ההכנסות ברבעון הסתכמו לכ-227 מיליון שקל לעומת כ-231 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ;הקיטון נובע בעיקר מעלייה בשווי נדל"ן להשקעה 
מערכת ice | 
זיו יעקובי מנכ"ל ודירקטור קבוצת אקרו (צילום אלכס פרגמנט)
קבוצת אקרו פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2023. 
סה"כ ההכנסות ברבעון הסתכמו לכ-227 מיליון שקל לעומת כ-231 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-1.4%. הקיטון נובע בעיקר מעלייה בשווי נדל"ן להשקעה של כ-24 מיליון שקל ורווחים מחברות כלולות בהיקף של כ-13 מיליון שקל שנרשמו ברבעון המקביל.
ההכנסות ממכירת מקרקעין ודירות גדלו בכ-10.5% והסתכמו בכ-205 מיליון שקל לעומת כ-185 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח הגולמי ממכירת דירות ברבעון הסתכם לכ-40 מיליון שקל לעומת כ-36 מיליון שקל ברבעון המקביל והרווחיות הגולמית כ-19.4%, בדומה לרבעון המקביל.
הרווח הנקי המיוחס לבעלים ברבעון הסתכם לכ-19 מיליון שקל לעומת כ-25 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. 
זיו יעקובי, מנכ"ל קבוצת אקרו: "אנו מסכמים רבעון אשר מאופיין בסביבה עסקית מורכבת, בה מורגשת ירידה בביקושים בכלל הענף כתוצאה משינויים מאקרו כלכליים. עם זאת, אנו מגיעים לתקופה זו עם מכירות גבוהות של כ-75% מהיקף יחידות הדיור בפרויקטים שבשיווק, ואנו צפויים להכיר בהכנסות של כ-2.8 מיליארד שקל על פני כשלוש שנים בגין המלאי המכור עד כה.
האיתנות הפיננסית הגבוהה של החברה מאפשרת לנו גמישות מרבית בקצב הוצאת פרויקטים חדשים לשיווק. במקביל, אנו ממשיכים לחזק את הזרוע המניבה של הקבוצה כאשר ה-NOI הצפוי מפרויקטים שיאוכלסו עד לסוף השנה יעלה לכ-90 מיליון שקל. נמשיך לפעול באופן מושכל ובאחריות מרבית לקידום התוכנית האסטרטגית רבת השנים של החברה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה