מדדים ומחקרים

לברון ג'יימס וסטף קרי ראש בראש: רשימת הכדורסלנים המרוויחים בעולם

רשימת הכדורסלנים המרוויחים ביותר בעולם על פי מגזין "פורבס" נחשפת: לברון ג'יימס וסטף קרי האגדיים מתחרים ראש בראש על הפסגה. ומי במקום השלישי?
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
בשנה האחרונה המשכורות של הספורטאים בעולם עלו בצורה דרסטית. במגזין "פורבס" פרסמו את רשימת 10 הספורטאים העשירים בעולם ב-12 החודשים האחרונים, ואלו הכניסו בפרק זמן זה לכיסם קצת יותר מ-1.1 מיליארד דולר - מדובר בשיא של כל הזמנים, עם עלייה של 12% לעומת הסכום שגרפו במצטבר בשנה שעברה (990 מיליון דולר) ויותר מהשיא שנקבע ב-2018 – 1.06 מיליארד דולר.
בתוך כך, בדקנו מתוך הרשימה הזאת מי הם הכדורסלנים המרוויחים ביותר בעולם ב-12 החודשים האחרונים, ולמעשה, אין יותר מדי הפתעות ברשימה. לברון ג'יימס, כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס מה-NBA, שכבר הכניס במהלך הקריירה שלו מעל מיליארד דולר, ובשנה האחרונה הכניס 119.5 מיליון דולר, 44.5 מיליון מקבוצתו, ו-75 מיליון דולר מהכנסות נוספות.
סטף קרי, אחד הכדורסלנים הגדולים בהיסטוריה, במקום השמיני הכללי והשני בין הכדורסלנים עם הכנסות של 100.4 מיליון דולר, 48.4 מיליון דולר על המגרש, ו-52 מיליון דולר מחוצה לו. מי שסוגר את העשירייה הפותחת ואת המקום השלישי ברשימת הכדורסלנים הוא קווין דוראנט, עם הכנסות של 89.1 מיליון דולר, 44.1 מיליון על המגרש ו-45 מיליון דולר מחוצה לו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה