מדדים ומחקרים

"המרוץ למיליון" בליהוק מסקרן: הזוג הנשוי שיתחרה בריאליטי האהוב נחשף

ספיר אביסרור, כוכבת הרשת שפרצה לחיינו לפני כחמש שנים בדוקו-ריאליטי "איט גירלז", לוהקה לעונה הקרובה של המרוץ למיליון שתשודר ב"קשת 12" יחד עם בעלה
מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
מנחה חדש לריאליטי ההרפתקאות 'המרוץ למיליון' שתחזור דווקא בקשת 12 כבר יש. בשבועות האחרונים נערכו אודישנים למתמודדים לעונה הקרובה אותה ינחה יהודה לוי, והיום (רביעי) פורסם על ידי ערן סוויסה, כתב "ישראל היום", כי ספיר אביסרור, כוכבת הרשת שפרצה לחיינו לפני כחמש שנים בדוקו-ריאליטי "איט גירלז", לוהקה לעונה הקרובה יחד עם בעלה.
כזכור, לאחרונה פורסם כי גיא רוזן בן ה-58, איש העסקים שמשמש בתפקיד סגן יו״ר חברת תנובה, לוהק לעונה החדשה. מי שינסה לעזור לו לזכות בתכנית יהיה בנו הסטודנט, עידן רוזן בן ה-26, שיחד עם אביו ייצא להרפתקה של פעם בחיים.
רק לאחרונה נודע, כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, החברות הטובות הדוגמנית שביט ויזל ומאמנת הכושר ליקי רוזנבג, ירוצו יחד למליון. ולצדם גם שני רווקים לוהטים, האחד מהם בנו של אגדה.
נוסף על כך, פתח רמון, בנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון בחלל, אילן רמון, שנספה בתאונה הקשה של מעבורת החלל קולומביה ב-2004, ירוץ עם חברו הטוב סהר קורן בעונה הקרובה של הריאליטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה