מדדים ומחקרים

למרות דו"ח רבעוני חזק: המניה של אנדר ארמור צונחת

המניות ירדו ביותר מ-6% במסחר אחר הצהריים, למרות שקמעונאית ההלבשה וההנעלה האתלטית ניצחה את ציפיות ההכנסות והרווחים הרבעוניות של וול סטריט
מערכת ice | 
אנדר ארמור (צילום Magma Images)
המניות של אנדר אמור צנחו היום (שלישי), למרות שקמעונאית ההלבשה וההנעלה האתלטית ניצחה את ציפיות ההכנסות והרווחים הרבעוניות של וול סטריט. הסיבה לירידה עשויה להציע תובנות לגבי האתגרים העומדים בפני קמעונאים אחרים.
החברה השיגה מכירות גבוהות יותר, בין השאר, על ידי הצעת מחירים נמוכים יותר. אנדר ארמור החמיצה את הציפיות הפיסקליות לרבעון הרביעי לגבי הרווחיות הגולמית, שכן היא נשענה יותר על קידום מהצפוי. המניות ירדו ביותר מ-6% במסחר אחר הצהריים. סמנכ"ל הכספים של החברה, דיוויד ברגמן, הסביר את הירידה ברווחים על ידי מבצעים אגרסיביים יותר, כאשר אנדר ארמור סימנה סחורה מעונות קודמות ומכרה אותן במחירים זולים יותר.
אנדר ארמור הזהיר שהבעיות עלולות להימשך. החברה אמרה שהיא צופה שהרווחים עדיין יהיו תחת לחץ, מכיוון שההפסדים ממבצעים גבוהים יותר, עולים על עלויות הובלה נמוכות יותר. הרווח המדולל למניה צפוי לנוע בין הפסד של 3 סנט להפסד של 5 סנט ברבעון הראשון, מתחת לרווח הצפוי של 6 סנט למניה, לפי FactSet. החברה מסרה שהיא צופה שהרווחים ישתפרו ככל שהשנה תעבור.
התוצאות של אנדר ארמור עשויות להוות בעיות עבור קמעונאים המדווחים על תוצאות רבעוניות בשבועות הקרובים. הדו"ח יכול לאותת שבכדי להיפטר מסחורה, חברות עשויות להציע הנחות ולהקריב יותר מהרווחים שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה