מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו בהפסדי ענק, מאסק ובזוס נצמדים לפסגה?

דירוג עשירי העולם של "פורבס" פורסם: ארנו רושם הפסדי ענק של 2.2 מיליארד דולר, מאסק ובזוס ממשיכים לנסוק, אליסון רביעי, ובאפט נושף בעורפו של גייטס
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם של "פורבס" פורסם כמדי שבוע והאיש העשיר בעולם, ברנאר ארנו, ממשיך להוביל את הפסגה בגאון, אך רשם את ההפסדים הגדולים ביותר בחמישייה הפותחת בדמות של 2.2 מיליארד דולר. הונו מוערך כעת ב-237 מיליארד דולר.
במקום השני ברשימת עשירי העולם נמצא כמדי שבוע אילון מאסק, אחרי שהכניס לכיסו השבוע 328 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-172.5 מיליארד דולר, הרחק מאחורי ארנו. ג'ף בזוס גם הוא ממשיך להתחזק במקום השלישי, אחרי שהכניס לכיסו השבוע 347 מיליון דולר, והונו מוערך ב-127.1 מיליארד דולר, כשהשניים אומנם מתחזקים, אך עדיין לא מתקרבים באמת לפסגה.
מי שתופס את המקום הרביעי ברשימת עשירי העולם של פורבס הוא לארי אליסון, שחזר בחודשים האחרונים בכל הכוח לחמישייה הפותחת, והשבוע הוא רשם הכנסות של 232 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-118.4 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים בעולם הוא ביל גייטס, שרשם השבוע הפסדים בדמות 45 מיליון דולר, והונו מוערך ב-113.2 מיליארד דולר. אגב, מי שנושף בעורפו של גייטס הוא וורן באפט, שהכניס השבוע 212 מיליון דולר, והונו מוערך ב-112.3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשירי העולם
    בני 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את התחת של סבתא שלי
    סגור