מדדים ומחקרים

לא נרדמים? מומחים חושפים את הסיבות האפשריות לכך

מומחים סוקרים מספר בעיות שינה נפוצות וממליצים כיצד לפעול אם אתן סובלים מהן, אז אם אתם לא מצליחים לישון בלילה - הכתבה הזו בשבילכם
מערכת ice | 
שינה (צילום pexels)
מי מאיתנו לא נתקל בחייו בלילות חסרי שינה? ובכן לפי מומחים מדובר במצב מסוכן במיוחד שמעלה באופן דרסטי את היקף תאונות הדרכים ותאונות שונות שמתרחשות בבית. הדבר נהיה יותר חמור כשהאנשים שסובלים ממחסור שינה רציף מחפשים פתרון בתרופות שונות במקום לטפל בבעיה במקורה. לכן, איגדנו עבורכם מספר בעיות הקשורות בשינה ואת דעת המומחים עליהן.
ראשית המומחים מתייחסים לבעיה שרבים נתקלים בה. הלכתם פעם לישון אבל לא הצלחתם להירדם? ובכן המומחים טוענים שלפעמים הסיבה הבסיסית לבעיה היא העובדה שפשוט נכנסתם למיטה מוקדם מדי. המומחים מבית החולים "הר סיני" בניו יורק טוענים כי לגוף את ההרגלים שלו ולכן מומלץ להיכנס למיטה כשבאמת מרגישים עייפות. לצד זה הם ממליצים לא לנסות להכריח את עצמנו להירדם וגם להימנע מאורות בוהקים ושימוש בטלפון הנייד. 
בעיה נוספת בה נתקלים רבים היא שהם לא מצליחים לישון שמונה או שבע שעות, אלא מתעוררים בשעה מוקדמת בעל כורחם. במקרה זה המומחים מצביעים על כך שייתכן ומעורב בעניין דיכאון ולכן הם ממליצים לשוחח עם מטפל. כמו כן, מומלץ להימנע ממאכלים חריפים וכבדים לפני השינה כדי שהיא תעבור בצורה חלקה יותר.
מנגד, אנשים רבים דווקא כן מצליחים לישון שמונה שעות בלילה, אך עדיין קמים עייפים. ההמלצה של המומחים היא לפנות לרופא בתחום השינה כדי לבדוק אם אתם סובלים מדום נשימה בשינה. אף שזה נשמע מעט מלחיץ, מדובר בבעיה שניתן לטפל בה בקלות רבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה