מדדים ומחקרים

על רקע המשבר הבנקאי: גולדמן זאקס מסכמת רבעון

לקראת סוף הרבעון, תהו אנליסטים האם המהומה במהלך חודש מרץ - שבה שני בנקים אמריקנים קרסו ובנק השקעות עולמי נאלץ להתמזג עם יריב ותיק - תספק רקע טוב או רע למסחר
מערכת ice | 
גולדמן זאקס (צילום ויקיפדיה)
גולדמן זאקס אמורה לדווח על רווחי הרבעון הראשון של 2023, עוד לפני צלצול פעמון פתיחת המסחר היום (שלישי). הנה מה שוול סטריט מצפה מהדוח:
רווח: 8.1 דולר למניה, נמוך ב-25% לעומת שנה קודם לכן, לפי Refinitiv.
הכנסות: 12.79 מיליארד דולר, נמוך ב-1.1% לעומת שנה קודם לכן.
הכנסות מסחר: 4.16 מיליארד דולר.
הכנסות בנקאות השקעות: 1.44 מיליארד דולר.

איך היו הביצועים של הסוחרים בגולדמן ברבעון הזה?
התשובה לשאלה זו תקבע אם גולדמן עומדת בציפיות לשלושת החודשים הראשונים של השנה. בניגוד ליריביה המגוונים יותר, גולדמן מקבלת את רוב הכנסותיה מפעילויות בוול סטריט, כולל מסחר ובנקאות השקעות. מאחר שעסקי הייעוץ נותרו מאופקים מכיוון שחלון ההנפקה נותר סגור ברובו, העמידה בציפיות תלויה כמעט לגמרי בביצועי הסוחרים
לקראת סוף הרבעון, תהו אנליסטים האם המהומה במהלך חודש מרץ - שבה שני בנקים אמריקאים קרסו ובנק השקעות עולמי נאלץ להתמזג עם יריב ותיק - תספק רקע טוב או רע למסחר. השאלה הזו נענתה לכאורה על ידי ג'יי.פי מורגן צ'ייס וסיטיגרופ, ששניהם ניצחו את ההערכות, בין השאר בגלל מסחר ברווח קבוע טוב מהצפוי. לגולדמן יש את אחת מחנויות האג"ח הגדולות בוול סטריט, כך שהציפיות גבוהות.
עד כה בעונת הרווחים הזו, הבנקים הגדולים השיגו בעיקר ביצועים טובים יותר מהחברים הקטנים שלהם, בעזרת זרימת פיקדונות לאחר ההתמוטטות של בנק עמק הסיליקון. אבל מכיוון שהבנקאות הקמעונאית משחקת תפקיד קטן בגולדמן, הרבה יותר דגש יהיה על איך התמודדו בנקאות המסחר וההשקעות ומה הציפיות להמשך השנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה