מדדים ומחקרים

הקריפטו השבועי: השוק יורד והדוג' צוחק

המטבע המושמץ רשם ביום שני עלייה מדהימה של 23% תוך פחות מחצי שעה אחרי שאילון מאסק, האיש השני הכי עשיר בעולם והבעלים של טוויטר, החליף את הסמל של הפלטפורמה החברתית לזה של הדוג'קוין והעלה ציוץ בנושא
מערכת ice | 
דוג'קוין (צילום unsplash)
השבוע האחרון ראה את המשך מגמות ההתמתנות בשוק הקריפטו אחרי חודש חלומי עבור המטבעות הגדולים של הסקטור. הביטקוין, המטבע הגדול ביותר של התחום, ירד השבוע ב-0.36%, מה שמעמיד את המחיר שלו על 28.025 אלף דולר ליחידה.

המטבע השני בגדולו בשוק, האת'ריום, רשם עלייה של 4.22% השבוע, שמעמיד את מחירו על 1,876.29 דולר ליחידה. ביננס קוין וריפל, שכרגע בתיקו על המקום השלישי בשוק, רשמו שניהם ירידות השבוע של 1.33% ו-6.37% בהתאם. מחירו של הביננס קוין עומד על 311.40 דולר ליחידה. מחירו של הרפיל עומד על 0.50 דולר ליחידה.
הקרדאנו, המטבע הרביעי בגודלו בשוק, רשם השבוע עלייה של 1.14%, כאשר מחירו עומד על 0.38 דולר ליחידה. 
את העלייה המרשימה ביותר של השבוע רשם דווקא הדוג'קוין עם 14.19%, כאשר מחירו עומד על 0.8 דולר ליחידה. רגע השיא של הדוג'קוין הגיע ביום שני, כאשר אילון מאסק, האיש השני הכי עשיר בעולם והבעלים של טוויטר, החליף את הסמל של הפלטפורמה החברתית לזה של הדוג'קוין והעלה ציוץ בנושא. החלטתו של מאסק העלתה את ערך המטבע ב-23% בפחות מחצי שעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה