מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: בני גנץ ממשיך לנסוק, הליכוד מתרסקת

סקר מנדטים דרמטי קובע כי אם הבחירות היו מתקיימות היום: המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ הייתה זוכה ב-25 מנדטים, בדיוק כמו הליכוד בראשות בנימין נתניהו. יש עתיד נחלשת משמעותית, העבודה שוב לא עוברת את אחוז החסימה
מערכת ice |  3
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
על רקע ההסלמה בדרום ובצפון והמצב המורכב שחווה מדינת ישראל בשבועות האחרונים, במעריב עשו הבוקר (שישי) סקר לכבוד סוף השבוע, שנערך על ידי ד"ר מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס, ממנו עולה שוב כי על רקע האירועים, המחנה הממלכתי בראשתו של בני גנץ ממשיכה לנסוק בסקרים וצפויה לקבל לא פחות מ-25 מנדטים, אם הבחירות היו מתקיימות בטווח הזמן הקרוב כמובן.
הנפגעת המשמעותית מההתפתחויות הפוליטיות והביטחוניות היא מפלגת הליכוד, שנחלשת ומקבלת 25 מנדטים בלבד, בדיוק כמו מפגתו של שר הביטחון לשעבר, גנץ. יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה להיחלש ועומדת כעת על 20 מנדטים בלבד.
מי שמתבססת כמפלגה הרביעית בגודלה בישראל היא ש"ס, שמשיגה 10 מנדטים. אחריה יהדות התורה עם 7 מנדטים. בציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' משיגה לעצה 6 מנדטים, בדיוק כמו עוצמה יהודית של איתמר בן גביר. חד"ש־תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי עם 6 מנדטים, בדיוק כמו ישראל ביתינו בראשות אביגדור ליברמן, מרצ בראשות זהבה גלאון עם 5 מנדטים.
רע"ם בראשות מנסור עבאס עם 4 מנדטים, מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי ממשיכה להיות מתחת לאחוז החסימה, עם  2.6% בלבד. גם בל"ד רחוקה מאחוז החסימה, עם 1.8% בלבד. על פי הסקר הנוכחי, מפלגות הקואליציה נחלשות ל־54 מנדטים בלבד, והאופוזיציה מתחזקת ל־66.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפירומן יצא הפארש הכי גדול
    עייצס גייבר 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אקדוחן מדומה יחד עם אקדוחנית. אין לו בושה. שיתפטר. שולף על שומר בחניון.
    סגור
  • 2.
    עוד פוש קטן והם נופלים
    בוקר של אור 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי לכלא
    סגור
  • 1.
    גנצ השתפרוהתבגר פוליטית אחרי שאכל פייק ניוז מביבי
    ערן 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפיד נותר חלול עם מסרים צפויים
    סגור