מדדים ומחקרים

הסיבה המפתיעה ש-31% מהאנשים מעדיפים קיצוץ בשכר

סקר שנערך בקרב 2,000 מבוגרים בארה"ב עם אלרגיות, גילה דברים אהובים שאנשים יהיו מוכנים להיפרד מהם במשך שנה, כדי להיפטר מתסמיני האלרגיה שלהם
מערכת ice | 
שפעת (צילום pexels, freepik)
כמעט שליש (31%) מהאנשים ישמחו לספוג הורדה בשכר למשך שנה, כדי להיות נטולי אלרגיות - כך עולה ממחקר חדש. סקר שנערך בקרב 2,000 מבוגרים בארה"ב עם אלרגיות, גילה דברים אהובים אחרים שאנשים יהיו מוכנים להיפרד מהם במשך שנה, כדי להיפטר מתסמיני האלרגיה שלהם, כולל עוגה (39%), שוקולד (39%), משחקי וידאו (39%), קפה (38%) ומדיה חברתית (36%).
למרות מזג האוויר החם יותר, כשניים מכל חמישה (39%) אנשים מודים שהם חוששים מעונת האביב בגלל האלרגיות שלהם. התוצאות של הסקר, שנערך על ידי OnePoll מטעם Flonase, גם מראות שאנשים רואים בתסמיני אלרגיה את החלק המתסכל ביותר של האביב (54%), בהשוואה לניקיונות האביב (44%), יתושים (41%) ואפילו הגשת מסמכי מס לרשיות (38%).
58 אחוזים דיווחו שתוכניות האביב שלהם "תמיד" או "לעיתים קרובות" משתבשות כתוצאה מתסמיני אלרגיה. מה הן פעילויות שאנשים נמנעים מלעשות כאשר חווים אלרגיות? פעילות גופנית בחוץ (39%), כיסוח דשא או עבודה בחצר (39%), שחייה (38%) וספורט בחוץ (37%). אנשים אפילו נאלצו לבטל לחלוטין תוכניות כי האלרגיות הפריעו, כמו מפגשים עם חברים (37%), מסיבות יום הולדת (36%), טיולים בכביש (36%), חתונות (33%) ואפילו ראיונות עבודה (33%). למעשה, האדם הממוצע דוחה או מבטל 4.5 אירועים בעונה בגלל אלרגיות עונתיות.
בנוסף, אלרגיות יכולות לעמוד בדרכם של רומנים אביביים, מכיוון ש-39 אחוז מהנשאלים דיווחו שיצאו לדייטים פחות במהלך העונה הזו. מהו התסמין הכי מתסכל להתמודד איתו? נזלת (27%), יותר מכאב גרון (19%), פריחות (19%) או עייפות (18%). 41 אחוז מודים שהם מרגישים יותר מודעים לעצמם כשהאלרגיות שלהם מתחילות. זו אולי הסיבה ש-40 אחוז פוטרים את עצמם ממצב חברתי לאחר שמתקיימים רק שני תסמיני אלרגיה.
"המחקר שלנו מראה שאלרגיות יכולות להשפיע על חייהם של אנשים", אומרת מנהלת המותג של פלונאס, טיש טילי, בהצהרה. "כאשר התבקשו למדוד את רמות האושר שלהם לפני, במהלך ואחרי שחוו תסמיני אלרגיה, 31 אחוז דיווחו שהם 'מאוד מאושרים' לפני שהאלרגיות שלהם נכנסו לפעולה, אבל זה ירד ל-18% בלבד, כאשר תסמיני האלרגיה שלהם פגעו בהם".
כדי להקל על הסימפטומים שלהם, יותר ממחצית (52%) ניסו תרופות לאלרגיה, ויותר משניים מכל חמישה ניסו גם דבש, תרופות צמחיות ושמנים אתריים (41% כל אחד). חלקם אפילו ניסו פתרונות "עשה זאת בעצמך" כמו "שאיפת שום", "סיר נטי", "מפזר שמנים אתריים" ו"שימוש בשטיפה ביתית לאף".
"תסמיני האלרגיה, כולל חומרתם, משתנים מאדם לאדם ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך על שינויים באורח החיים וטיפולים שעשויים להתאים לך", מוסיפה טילי. "בנוסף, רישום ביומן, מדיטציה ותזמון זמן לטיפול עצמי - הם כולם דוגמאות טובות להתמודדות עם ההשפעה הרגשית של סבל מאלרגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה