מדדים ומחקרים

קרסו מפרסמת דוח אחריות תאגידית: 54% מהעובדים בחברה הן נשים

דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן: "אנו מכירים באחריותנו כמובילים בענף הנדל"ן לייצר ולהבטיח יציבות ומיקסום התמורה, במתן מוצר ושירות איכותי ואחראי ללקוחותינו, בתוך יצירת חוויית מגורים וסגנון חיים שיאפשרו ללקוחותינו להמשיך לשגשג ולצמוח"
מערכת ice | 
דן פרנס מנכל קרסו נדלן (צילום לני בן בשט)
חברת קרסו נדל"ן, מקבוצת קרסו, מפרסמת לראשונה ובאופן וולונטרי את דוח ה-ESG (Environmental Social Governance) לשנתיים האחרונות, המשקף את התנהלותה בתחום האחריות התאגידית, לרבות ממשל תאגידי, אחריות סביבתית ואחריות חברתית. לפי הדוח, היקף תמיכתה של החברה בקהילה נאמד ב-816,000 שקל שמתחלקים לשלושה תחומים עיקריים: חינוך (77%), קידום נשים (13%) ורפואה (10%). תקציב התרומות והתמיכה בקהילה של החברה לשנת 2023 גדל ב-35%.
בין היתר, החברה יזמה פרויקטים חברתיים מגוונים לשיפור איכות החיים של התושבים – בתחום החינוך יזמה את פרויקט מרכז הגר שנערך בשיתוף אוניברסיטת תל אביב המספק דיור חברתי נגיש ובהישג יד לבעלי הכנסה נמוכה ובינונית, והתחדשות עירונית לשיפור איכות החיים של כלל התושבים בשכונות אלה; לצד זה, נמנים מיזמים חברתיים אחרים כמו פרויקט פלורה בשכונות שפירא בתל־אביב, פרויקט קרוון בשכונת קריית שלום בתל־אביב, פרויקט גן המושבה בפתח תקווה ועוד.
כמו כן, החברה מטמיעה פרקטיקות ופתרונות של ניהול משאבים מושכלות וברות־קיימא בפרויקט CARRASO SUNN (SUNN  = "בריא" בנורווגית) בתל־אביב, המאופיין בתכנון התומך בחיסכון אנרגטי לתחזוקת הבניין ובבריאות המתגוררים באמצעות שימוש בחומרים ומוצרים ייעודיים שיאפשרו ניצול מופחת במשאבים טבעיים בתחום מערכות המים, מיזוג האוויר, התאורה והניידות.
מצבת כוח האדם של קרסו נדל"ן מונה 63 עובדים. החברה דוגלת בשוויון מגדרי (הנשים מהוות 54% מכלל העובדים), מיטיבה לשמר עובדים (ותק של 4.8 שנים בממוצע לעובד; ותק של 9.5 שנים בממוצע לחבר הנהלה) ומאמינה בחשיבותן של תכונות כמו ותק וניסיון מקצועי (כמחצית מהעובדים הם בני 46 ומעלה; כחמישית מהעובדים הם בני 56 ומעלה) ונאבקת למניעת רעות חולות כמו הטרדה מינית ואפליה (בתקופת הדיווח לא התקבלה ולו תלונה אחת בתחומים אלה). דירקטוריון החברה, הכולל 12 דירקטורים, הינו ייחודי ומגוון: 5 נשים (42% מכלל הדירקטוריון), 5 דירקטורים בעלי מומחיות חשבונאית, 4 דירקטורים בלתי תלויים.
דוח ה־ESG כולל בתוכו בנוסף מידע רלוונטי על אודות האופן שבו מתנהל הדיאלוג עם בעלי העניין (עובדים, לקוחות, בעלי מניות ומשקיעים, קבלנים ושותפים עסקיים, גופים ממשלתיים, רשויות מקומיות והתאחדות הקבלנים) בהתאם לעקרונות ה־ESG החשובים להם; פירוט הדרכים שבהן משפיעה החברה על יעדי האו"ם לפיתוח בר־קיימא; נושאים בתחום הממשל התאגידי, כמו אתיקה וניהול אחראי, אבטחת מידע והגנת פרטיות; ותחומים בעלי חשיבות חברתית כמו הנגשה מלאה, התקדמות לעתיד דיגיטלי ושרשרת אספקה אחראית, לרבות רכישת מוצרים כחול־לבן מ־320 ספקים ישראליים בשווי של יותר מ־4 מיליון שקל.
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן: "אנו מכירים באחריותנו כמובילים בענף הנדל"ן לייצר ולהבטיח יציבות ומיקסום התמורה, במתן מוצר ושירות איכותי ואחראי ללקוחותינו, בתוך יצירת חוויית מגורים וסגנון חיים שיאפשרו ללקוחותינו להמשיך לשגשג ולצמוח. חזון החברה מתמקד בשאיפתה ליצור עבור לקוחותיה חוויית מגורים חדשנית המבטאת את סגנון החיים הנשאף שלהם בהווה ובעתיד, בתוך הקפדה על מסגרת קהילתית. אנו מחויבים להמשיך ולפעול על מנת לשפר ולהשתפר, לייעל תהליכים ולפעול במסירות על מנת לצמצם את השפעתנו על תחום שינוי האקלים לטובת צמיחה בת־קיימא".
יוני גולדשטיין, יושבת ראש דירקטוריון החברה, הוסיפה: "קרסו נדל"ן, הניצבת בחוד החנית של עולם התעשייה הישראלי, חרטה על דגלה להוות חלק משמעותי במאבק למען עתיד טוב יותר עבור הסביבה והחברה האנושית, ולכן, אחת ההחלטות שקיבלנו היא לבחון את עצמנו פנימה ולהעמיק את השקיפות לטובת בעלי העניין באמצעות הצגת העקרונות, הערכים וה-DNA של החברה בדוח ה-ESG".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה