מדדים ומחקרים

מטורף: ישראלי שלח טופס ב-6 שקלים וזכה ב-6 מיליון

איך נשמעת לכם מתנה לימי החגים על סך 6 מיליון שקלים? ואיך נשמע לכם לזכות בסכום המטורף הזה אחרי שהשקעתם 6 שקלים בלבד? זה מה שקרה למשתתף Winner16 שתפס את כל 16 התוצאות וזכה לבדו בפרס הראשון
מערכת ice |  1
לוטו (צילום pixabay)
איך נשמעת לכם מתנה לימי החגים על סך 6 מיליון שקלים? ואיך נשמע לכם לזכות בסכום המטורף הזה אחרי שהשקעתם שישה שקלים בלבד? זה מה שקרה למשתתף Winner16 שתפס את כל 16 התוצאות וזכה לבדו בפרס הראשון.
את הטופס הזוכה, בן כפול אחד, שלח המשתתף בתחנה באעבלין. הטופס זכה לאחר שהמשתתף סימן 1-X במשחק האחרון בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה. למזלו, בית"ר ניצחו במשחק בתוצאה 0:2, מה שזיכה אותו בפרס הראשון לאחר שהוציא שישה שקלים בלבד. בכדורגל אומרים שהמזל הולך עם הטובים. מה שבטוח, את ימי החגים הללו הוא ומשפחתו לא ישכחו לעולם. והאמת? גם אצלנו זה יישאר בזיכרון.
כזכור, לאחרונה, אירעה דרמה ענקית בווינר, אבל בדיוק לכיוון ההפוך. הפרס הראשון והענק ב-WINNER16 כמעט וחולק למנחש אחד ויחיד, אבל שער השוויון הדרמטי שספגה טורינו בסלרניטאנה במסגרת משחק בליגה האיטלקית הראשונה, הפך ישראלי אחד לעצוב מאוד.
אותו מנחש במקום לזכות בפרס הגדול, נותר עם פרס ניחומים של כ-87 אלף שקלים בלבד בכיס במשחק ה-Winner מיליונר, לעומת זאת, זוכה אחד בפרס הראשון גרף כמיליון שקלים במשחק המדובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוהד לתמיד
    אבי 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיום הוא וכל משפחתו אוהדי ביתר ויתחברו ללפמיליה מברוקקקקקקקקקקק
    סגור