מדדים ומחקרים

מחיר השביתה: ירידה של 17% בהוצאות בכרטיסי אשראי הבוקר

על פי נתוני חברת שבא: בעקבות השביתה והמצב החברתי, ירידה של יותר מ-17% בהוצאות הבוקר של הישראלים בכרטיסי אשראי לעומת השבוע שעבר
מערכת ice | 
הוצאות אשראי (צילום pexels, freepik)
המשבר בעקבות המהפכה המשפטית והשביתה שהוכרזה הבוקר משפיעה על הקניות שלנו: מנתוני חברת שבא, המנהלת ומפתחת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, עולה כי בשעות הבוקר היום (שני) חלה ירידה של 17.2% בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי.
במערכות חברת שבא נרשמו הבוקר בין השעות 9:00 ל-12:00 הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 400.44 מיליון שקל. מדובר על ירידה של 17.2% לעומת סכום הוצאות של 483.18 מיליון שקל שנרשמו בשבוע שעבר ה-20 במרץ 2023 בשעות 9:00 עד 12:00.

לשביתת הענק שהוכרזה הבוקר הצטרפו גם קבוצת קניוני עופר וקבוצת עזריאלי, להן עשרות קניונים בישראל, אשר הודיעו כי הם סוגרים את כל הקניונים. בנוסף, מנכ"ל רשת מתחמי הקניות ביג, חי גאליס, הודיע הבוקר לעובדים כי הרשת מצטרפת לשביתת הענק וסוגרת את כל המתחמים בשעה 12:00. 
גם דיזנגוף סנטר, הקניון המרכזי ביותר בתל אביב, הודיע כי הוא מפסיק את הפעילות שלו, וכן רשת המזון מהיר הגדולה בישראל, מקדונלד'ס, הודיעה על הפסקת הפעילות של כל הסניפים שלה בישראל לאות הזדהות.
ההודעות הגיעו לאחר שארנון בן דוד, יושב ראש ההסתדרות, החליט היום במסיבת עיתונאים דרמטית יחד עם בכירי המשק ומנהלי הבנקים הגדולים בישראל, להשבית את המשק בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה