מדדים ומחקרים

ג'יי פי מורגן: שתי המניות האלו הן "בחירה מובילה" לשנת 2023

אנליסטים של בנק ההשקעות ג'יי פי מורגן אומרים ש-2 המניות הללו הן הבחירות המובילות שלהם לשנת 2023
מערכת ice | 
ג'יי פי מורגן (צילום shutterstock)
בעולם ההשקעות, אמנות "ברירת המניות" חיונית להצלחה; על המשקיעים לבחור את המניות הנכונות להשקיע בהן כדי להשיג תשואות חזקות. לכן, כאשר מומחי וול סטריט מתייגים מניה כ'בחירה מובילה', זו אינדיקציה משמעותית לכך שיש למניה פוטנציאל גדול, ועל המשקיעים לשים לב.
באמצעות פלטפורמת TipRanks, ב-Yahoo Finance t חקרו את הפרטים על שתי מניות ששמו עליהם עין האנליסטים של בנק ההשקעות ג'יי פי מורגן.
טרגה (TRGP)
בתעשיית האנרגיה טרגה (Targa Resources), היא גורם מתווך אמצעי, ונמצאת בין היצרניות ללקוחות בקצה. החברה מתמקדת בתנועה של גז טבעי, ורשת הנכסים שלה מרוכזת סביב אזורי ייצור עשירים של טקסס, ניו מקסיקו, אוקלהומה וחוף המפרץ של לואיזיאנה.
טרגה מבודדת יחסית מעלויות הגז הטבעי והנפט הגולמי בשווקי הסחורות, שכן היא מעבירה מוצרים דרך הרשת שלה במודל של 'כביש אגרה'; כלומר, מפיקים משלמים לפי חוזה עבור העברת סכומים מוגדרים דרך המערכת. מודל זה אפשר לטרגה לממש רווחים ותזרים מזומנים מוגברים ברבעון הרביעי של 22 שדווח לאחרונה, למרות ירידה בהכנסות משנה לשנה.
החברה דיווחה על שורה עליונה של 4.55 מיליארד דולר, ירידה של 16% לעומת 5.44 מיליארד דולר שדווחו ברבעון הרביעי. אולם, הרווח התפעולי של החברה השתפר בהשוואה להפסד נקי של 335.4 מיליון דולר לרווח נקי של 317.9 מיליון דולר. הרווח בהכנסה נבעה מגידול חזק בהיקפי נוזלי הגז הטבעי שהובלו בשנה שעברה, מ-432,800 חביות ליום ברבעון המקביל אשתקד ל-502,300 חביות ליום בתקופת הדיווח הנוכחית - רווח של 16%.

בעניין המשקיעים, טרגה דיווחה על החזרת הון מצרפי של 542 מיליון דולר לבעלי המניות ב-2022, באמצעות שילוב של דיבידנדים רגילים ורכישה חוזרת של מניות.
כל זה משך את עינו של אנליסט ג'יי פי מורגן ג'רמי טונט שכותב, "אנחנו ממשיכים להאמין שטביעת הרגל והזיכיון המועדפים של טרגה יוצרים הצעה חיובית לסיכון/תגמול...אנו רואים בטרגה סיפור צמיחה מובחן לעומת כל העמיתים לתעשייה. אנו מאשרים את טרגה כבחירה מובילה בהתחשב בפרמיה המשולבת לשרשרת הערך לייצוא, עליית מחירים ישירה של סחורות, נראות לפיתוח והגדלת תשואות בעלי המניות".
מחיר המניה עומד על 67.52 דולר ויעד המחיר הממוצע שלה הוא 100 דולר.
בייג'ן  (BGNE)
הבחירה הבאה של ג'יי פי מורגן היא חברת הביו-פארמה בייג'ן (BeiGene). החברה מפתחת מועמדות חדשות לתרופות בתחום האונקולוגיה; לחברה יש כיום למעלה מ-60 תוכניות קליניות בעבודות, המכוונות לכ-80% ממקרי הסרטן, ומעניקות לה יתרון אדיר בקנה מידה בהשוואה לעמיתים.
הגורם המרכזי במניה הזו, עבור המשקיעים, הוא שהיא כבר הצליחה להכניס תרופות חדשות לשוק. לבייג'ן שלוש תרופות - כולן למחלת הסרטן - מאושרות לשימוש והיא עובדת על הרחבת המכירות.
לפי המספרים, בייג'ן מימשה 102.2 מיליון דולר בהכנסות מהתרופה tislelizumab ברבעון הרביעי של 2022, ו-564.7 מיליון דולר מהתרופה במשך כל השנה. תוצאות אלו עלו ב-72% ו-97% בהתאמה מהערכים המקבילים. מוצר המפתח השני, Brukinsa, ראה הכנסות של 176.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי, ו-564.7 מיליון דולר לשנה כולה; נתונים אלה ייצגו צמיחה של 101% ו-159% משנה קודמת.
השורה העליונה הכוללת של בייג'ן ב-2022 הגיעה ל-1.4 מיליארד דולר, בהשוואה ל-1.2 מיליארד דולר ב-2021. סך ההכנסות של 2022 כללו 1.3 מיליארד דולר בהכנסות ממוצרים, שעלו ב-97.9% מהשנה הקודמת.
בסיקור המניה הזו, לינג צ'אן אנליסט ג'יי פי מורגן, התמקד בהצלחות המכירות והסיכויים של החברה. "אנו מצפים שמומנטום המכירות בארה"ב יואץ עוד יותר בשנת 2023, ואנו מעלים באופן צנוע את אומדני המכירות שלנו בברוקינסה בארה"ב לטווח הקצר והארוך. כרגע אנו מצפים שהמוצר ישיג מכירות של מיליארד דולר השנה ומכירות שיא של ~4 מיליארד דולר בשנת 2032. זה מעט מתחת לקונצנזוס", כתב צ'אן
"אנחנו ממשיכים להדגיש את BeiGene בתור הבחירה הנוכחית שלנו עם מומנטום חזק של בארה"ב, שמגדירה פעימות מכירות פוטנציאליות לרבעונים הבאים", סיכם האנליסט. מניות החברה נסחרות ב-219.71 דולר ובעלות יעד מחיר ממוצע של 300.51 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה