מדדים ומחקרים

האם צריך לפצל את החשבון במסעדה באופן שווה?

סקר בארה"ב גילה שכשליש מהנשאלים לא מאמינים שצריך לפצל את החשבון אם המנות לא עלו אותו דבר
מערכת ice | 
ארוחת בוקר (צילום unsplash)
שליש מהאמריקאים לא חושבים שצריך לפצל את החשבון שהולכים למסעדה באופן שווה אם המנות לא עלו אותו סכום, כך על פי מחקר חדש שפורסם היום (שני).
סקר שנערך בקרב 2,000 מבוגרים בחן כמה מהדברים שאנשים מתקשים בשיתוף ומצא שאפילו עם בני משפחה, רק 26 אחוזים מסתדרים עם שיתוף מידע אישי כמו סיסמאות והודעות טקסט. כשזה מגיע לבן הזוג שלהם, אנשים חשפו שהם צפויים לחלוק דברים כמו ביגוד (50%) וכסף (57%), אבל זה לא תמיד מתאים לאוכל.
שניים מכל שלושה נשאלים שנמצאים במערכת יחסים אמרו כשהם יושבים לארוחה עם בן או בת הזוג, הם לא חולקים במנות (67%), כאשר בני דור ה-Y (אלה שנולדו משנת 2000 ואילך) הם הדמוגרף הגדול ביותר שחולקים את הסנטימנט הזה נגד שיתוף (74%).
הסקר גם מצא שאנשים לא מוכנים לתת לכל אחד לקחת מצלחת שלהם - חמישית מהנשאלים אפילו אמרו שהם יצטרכו להכיר מישהו לפחות שישה חודשים לפני שהם מרגישים בנוח לחלוק איתו או איתה אוכל.
שישים וחמישה אחוז אפילו אמרו שאם מישהו יבקש מהם לנסות את האוכל שלהם, הם מיד יחשבו על לא להזמין אותם לצאת בפעם הבאה. באופן דומה, 46 אחוז יראו בכך כשובר עסקה אם הם היו בדייט ראשון עם מישהו שביקש לנסות את האוכל שלהם - במיוחד דור ה-Z (אלה שנולדו בסוף שנות ה-90) שרואים בזה דגל אדום רציני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה