מדדים ומחקרים

אילו ארגונים יקבלו את תואר "נותני השירות הטובים בישראל"?

המרכז הישראלי לניהול הודיע על הארגונים שמשתתפים בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח". בין המשתתפים בתחרות אפשר למצוא את איתוראן, אל על, אלטשולר שחם בנק יהב, מטרופוליס ועוד
מערכת ice | 
גלי שרי (צילום עינת למברסקי)
המרכז הישראלי לניהול הודיע על הארגונים המתמודדים בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח" השנתית של ישראל, שהינה התחרות המובילה בארץ בתחומי שירות וחווית לקוח. תחרות מצוינות בשירות, המנוהלת על ידי המי"ל, מתקיימת זו השנה ה- 20 ברציפות, כאשר מטרתה היא קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום.
גם השנה הארגונים שנבחרו להתמודד בתחרות הם הארגונים האיכותיים ביותר במשק הישראלי שהובילו מהלכים בולטים לשיפור מערך השירות וחווית הלקוח שלהם. הארגונים המתמודדים בתחרות נבחרו לאחר בחינה מעמיקה של מהלכי השירות וחווית הלקוח שביצעו ושהגישו לתחרות, לצד בחינת עמידתם בקריטריונים של הקטגוריות השונות.
בין שלל החברות שמשתתפות השנה בתחרות: איילון ביטוח, איתוראן, אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ, אלטושלר שחם, ארגון זכויות הצליאק ע"ר, בנק הפועלים, בנק יהב, בנק מסד, המרכז הרפואי לגליל, הרצליה מדיקל סנטר, כאל, מאוחדת, מוזיאון אנו, מזרחי טפחות, מטרופוליס, מי עדן, מנהל הנדסה עיריית באר שבע, מרכז רפואי צפון, משרד החקלאות , משרד הרווחה והביטחון החברתי, עיריית אשקלון , עיריית ירושלים, עיריית כפר סבא, עיריית לוד, עיריית נתניה, פמי פרימיום, צה"ל אט"ל,  צה"ל מופת, צה"ל מיטב, קבוצת ח.י, שיבא תל השומר, שירות התעסוקה, תעשייה אווירית.
גלי שרי, מנהלת המי"ל: "אנו נרגשים לחגוג עשרים שנה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח, ולהמשיך להוביל את השיפור של מערכי השירות המוענקים לצרכנים הישראלים. הארגונים שמגישים את מועמדותם לתחרות הייחודית הזו, מפגינים בכל שנה אומץ רב מול אתגרי השירות הרבים שניצבים מולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה