מדדים ומחקרים
הרשת הזולה בישראל נחשפת: היכן תקנו במחירים הכי משתלמים?
בסקר שבדק ב-14 רשתות שיווק ארציות, וכלל 40 מוצרים מהקטגוריות חלב ומוצריו, לחם, מוצרי בשר ודגים, מזון יבש, פירות וירקות, ומוצרי טואלטיקה וניקיון. סל המוצרים כולל את המוצרים הבסיסיים שהם הנמכרים ביותר ומהווים נתח משמעותי מהוצאות משקי הבית, המכון לחקר הקמעונאות קבע כי ויקטורי סל הקניות הזול במדינה
הסקר המדגמי שנערך על ידי איציק מצרפי יחד עם המכון לקמעונאות, נבדק ב-14 רשתות שיווק ברחבי הארץ, וכלל 40 מוצרים מהקטגוריות חלב ומוצריו, לחם, מוצרי בשר ודגים, מזון יבש, פירות וירקות, ומוצרי טואלטיקה וניקיון.
יש לציין כי סל המוצרים כולל את המוצרים הבסיסיים שהם הנמכרים ביותר ומהווים נתח משמעותי מהוצאות משקי הבית. הסל של ויקטורי בעלות של 348 שקלים נמצא הנמוך ביותר אל מול הסל היקר ביותר ברשת האורבנית AMPM עם סל מוצרים בעלות של 524 שקלים, הפרש של 176 שקלים.
עוד ב-
אייל רביד מנכל 'ויקטורי', הסביר לאחר חשיפת הדירוג החדש: ״נמשיך לנצל את צמיחת הרשת וכוח הקניה ההולך וגדל שלנו על מנת להעניק לצרכן את המחירים הטובים ביותר״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה